🇺🇸 UFC eventtien yleinen keskustelu 🇺🇸

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NP
  • Aloitettu Aloitettu
  • Featured
Meta title: 🔥 UFC – MAAILMAN SUURIN JA RAJUIN KAMPPAILUORGANISAATIO 🔥

Meta description: Octagonin valtias, jossa huipputechnikot, tyrmäsankarit ja megatähdet kohtaavat tavoitellen urheilun kovinta mestaruusvyötä.

Jotenkin toi Conorin touhu on muuttunut ihan täydellisesti. Ennen oli hauska ja karismaattinen, nykyään vaikuttaa ihan sekopäältä ja herättää oikeastaan pelkkää myötähäpeää

Tämä ottelu ei tule päättymään ainakaan Khabibin lukotukseen, vaan varmasti yrittää tehdä 5 erän toisintoa Barboza ottelusta.....

Mutta markkinointiahan tämä on, saattaa joutua ostamaan PPV:n, sitähän tällä myydään.....

Huh-huh, olipa Conor aika huonossa jamassa, ei tartte ihmetellä miksei enempää pressejä. Parhaimmillaan kuitenkin ihan hauska oli näissä, mut toi nyt oli ihan mesoamista vailla järkeä.

Mike Russell@MIKERUSSELLMMA

A source close to the family says Ali Abdelaziz recently tried to clear up his more than $50k in 11 yrs of outstanding back child support by offering to pay his son he ditched in 2006 $10k. The lowball offer came with a caveat that his mother who raised him not get a dime of it.

6:34 PM - Jul 15, 2018

Oli kyllä sekavin Conor-pressi ikinä ja se kertoo jo jotain. Sitten taas ajoittain Conor oli äärimmäisen asiallinen ja rauhallinen, kuten kehuessaan Poirieria ja Diazia. Iso Conor-fani edelleen, mutta onhan tämä ihan älytön sirkus :ROFLMAO: Jotenkin tuntuu, että Dana omalla tavallaan odottaa sitä, että Conor eläköityy, sillä selvästi huomasi Danasta, että Conorin kanssa diilaus on raskasta.

e. "If proper 12 makes you that insane this quick i might have to reconsider how i feel about it"

Mun mielestä Conor kuulostaa juoppohullulta. :ROFLMAO:
Ei tolla kyl lisää faneja tule väittäisin... Too weird.

Ihan sama tuleeko faneja vai vihamiehiä, rahaa molemmat kuitenkin tuovat ja se on ainoa mikä merkitsee. On tämä silti helvetisti viihdyttävämpää kuin joku Woodley vs Till presseri.

Kylläpä oli jotenkin ikävä huomata että Conor vaikutti koko ajan siltä että haluaa hoitaa vaan pakolliset uhoamiset ja shown alta pois ja lähteä kotiin. Ennen ainakin näyttänyt siltä että Conor nauttisi henkisestä kisaamisesta ja toistensa mittailusta presseissä lähes yhtä paljon kuin ottelemisesta. Vähän oli heitotkin sellaista väkisin ennalta keksittyä settiä eikä tavallista Conorin "tilannekomiikkaa".

Itse ottelusta ei kyllä silti voi olla innostumatta, mutta pessimistinä oli pakko laittaa pieni veto että "toinen ottelijoista loukkaantuu ennen ottelua"

Itse olen aina fanittanut Conoria. Nyt kuitenkin Conor näytti joltain sekopää pirinistiltä ja Khapib pelottavan viileeltä ja keskittyneeltä itse otteluun. En tiedä mutta jotenkin vaikutti ettei Conoria edes kiinnosta koko matsi. Huh mikä matsi tulossa.

Back
Ylös Bottom