Itse en ole enää pariin vuoteen Viaplayta maksanut, kun lajin seuranta vähentynyt, mutta kyllä tällainen tilanne varmasti laittaisi tilauksen katkaisemaan, jos olisi päällä. Täällä ja Facessa olevien viestien perusteella aika moni on päätynyt samaan lopputulokseen. Voi olla, että tästä iltamasta on Viaplaylle lopulta enemmän haittaa kuin hyötyä.
Mä olin jo suunnitellut avaavani taas tilauksen nyt lauantaina. Nyt en ihan oikeasti tiedä viitsiikö. Kuukauden UFC:stä 90€, on aika kova hinta seurata yhtä lajia.
Mulla oli muutenkin tauolla ~3-4vko vain siksi, että UFC:llä oli 3 viikon tauko korteista tuossa ennen Gaethje v Vick iltaa. En katso sieltä mitään muuta, niin ei sitä tyhjänpanttina viitsi pitää.
Sitä ennen on juossut ties kuinka kauan.
Jos tämä alkaa menemään useamminkin siihen että jokin numerokortti maksaa erikseen, niin huhheijaa.
Toisaalta kuten maltsu jo tuossa totesi, en minäkään nyt mitään huonoa toivo toisten bisnekselle. Etenkin se olisi perseestä jos kaiken tän myllyn syynä on UFC:n vaatimuksia.
Omasta mielestä ei voi tosin myöskään suoraan verrata sitä että kaikki numerokortit on jenkeissä PPV, eli että meillä päästään halvalla.
Siellä on vähän helpompi vaikka kaveriporukassa syklittää PPV ostot, kun ne voi mukavasti katsoa ihmisten aikaan.
Maksaakohan kuinka moni yksittäinen henkilö jenkeissä vuodessa lähemmäs $400 UFC:n katselusta, eli vastaa kuin halvin Fight Pass hinta ja Viaplay vuodeksi? En tiedä, ehkä maksaa.
Siellä muutenkin aika erilainen kuvio, osa tapahtumista näkyy kai kokonaan Fight Pass, osa jossain Foxilla (onko se maksullinen jenkeissä?), ja sitten osa PPV. Tuntuu että siellä katsotaan juuri tuon kellonajan mukaan usein isolla porukalla ja/tai pubissa kortteja.
Kyllähän sitä silti kovasti tekisi mieli katsoa entiseen tapaan lähes jokainen kortti...... ainakin mainin osalta. Ei näillä summilla talous ole kaatumassa, mutta vähän kismittää jos on tosiaan ensimmäinen merkki tulevasta. Yhden lajin seuraaminen maksaa saman verran ku joku 8-9 tv-/musa-/leffapalvelun tilaus.