Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuka tämä Mike on? Ei ilmeisesti mikään UFCn palkkalistalla oleva henneri? Hyvä promo kyllä.
Kiitos. Meni kevyet 90 tuntii tätä väsätessä. Mukavaa että tykkäät.Hemmetin hieno promovideo hulilutterilta/Mike Fight Promolta, piti ihan vaivautua tuben puolelle asti antamaan tykkäys. :-)

Joo en mä ihan vielä sillä tasolla ole että mulla jotain apulaisia tässä ois.Pitikin kysyä, että kuinka kauan tuollaiseen menee. Ihan yksin teet?
Tästä vois kyllä olla eri mieltä. Noi sun 2 promoa on kyllä kirkkaasti parhaimpia joita olen koskaan missään nähnytJoo en mä ihan vielä sillä tasolla ole että mulla jotain apulaisia tässä ois.![]()
Mitä enemmän tätä matsia mietiskelee niin Khabibin tyrmäys tappio alkaa tuntumaan aina vain todennäköisemmältä. Khabib tulee monesti suoraan kohti leuka pystyssä eikä ole kovin hyvä liikkumaan tai erityise nopea. Uskon että Conor saa napsittua todellä hyviä oaumia. Se varmasti ratkaisee matsin että kestääkö Khabibin pää iskut vai ei.
Ei helvetti! Taitaapa sitten lähteä tilaus ikkunasta ulos, jos kuukausihinnan lisäksi vielä tuollaiset törkysummat kehtaavat nyhtää. Voi huoh!Jahas, Viaplay rahastaa sitten tällä kortilla. Lyöty PPV-tapahtumaksi, hintaa 59,95e.