AndyS
Mode
- Liittynyt
- 3.3.2004
- Viestejä
- 14 467
Niin se kanavapakettihan tosiaan jenkeissä maksaa jotain, mutta se ilmeisesti yleensä hankitaan tuli sieltä UFC tai ei. Ja jos se 60$ paketti sisältää 200 kanavaa, niin FOX:n osuudeksi jää noin 30c/kk. Toki eri kanavat ovat todellisuudessa eri arvoisia, mutta tämä on ihan eri asia kuin se että suomalainen kuluttaja ostaa Viaplayn pelkästään nähdäkseen UFC:n. Pikemmin tuo rinnastuu YLE-veroon, jota jenkeissä ei kai ole.
Se mikä tässä on myös ongelmana on se, että tämähän laskee sen Viaplayn kk-tilauksen arvoa. Aiemmin sillä näki kaikki UFC-illat, nyt osa jää pois, joten tuotteen arvo on heikompi. Tämän pitäisi loogisesti näkyä myös hinnassa, tai sitten käy niin että osa asiakkaista ei enää osta pakettia. Nythän ilmeisesti se Fighting-paketti on jäänyt myös kokonaan pois myynnistä.
Erityisen hankalaksi tämän tekee tuo epämääräinen ilmoitus, että "osa" illoista tulee jatkossa olemaan PPV, mutta missään ei kerrota kuinka suuri osa. Onko niitä PPV kerran vuodessa vai esim. kaikki numerokortit? Tämähän on äärimmäisen oleellinen asia arvioidessa kk-tilauksen arvoa itselle. Viaplayn kannattaisi varmaan asap kertoa mitä on odotettavissa, koska suomalaisen kansanluonteen tuntien suurin osa epätietoisista kuluttajista odottaa kuitenkin pahinta.
Se mikä tässä on myös ongelmana on se, että tämähän laskee sen Viaplayn kk-tilauksen arvoa. Aiemmin sillä näki kaikki UFC-illat, nyt osa jää pois, joten tuotteen arvo on heikompi. Tämän pitäisi loogisesti näkyä myös hinnassa, tai sitten käy niin että osa asiakkaista ei enää osta pakettia. Nythän ilmeisesti se Fighting-paketti on jäänyt myös kokonaan pois myynnistä.
Erityisen hankalaksi tämän tekee tuo epämääräinen ilmoitus, että "osa" illoista tulee jatkossa olemaan PPV, mutta missään ei kerrota kuinka suuri osa. Onko niitä PPV kerran vuodessa vai esim. kaikki numerokortit? Tämähän on äärimmäisen oleellinen asia arvioidessa kk-tilauksen arvoa itselle. Viaplayn kannattaisi varmaan asap kertoa mitä on odotettavissa, koska suomalaisen kansanluonteen tuntien suurin osa epätietoisista kuluttajista odottaa kuitenkin pahinta.

