Tää on ihan totta! Ja se provo-viesti oli hyvä, mutta itse en saanut siitä enää niin paljon kicksejä, koska en ole enää "Conor-heitteri". Itse olen varmaankin ollut yksi tämän foorumin kovimpia Conorin arvostelijoita ja jolle on tarjottu Nessu-nenäliinoja vasemmalta ja oikealta. Nyt ei ole mitään syytä enää arvostella kaveria, koska ottelee Khabibia vastaan, jota en olisi uskonut, koska on Conorille se kaikkein pahin match up. Vyötä ei toki halunnut puolustaa, mutta ehkä Conor on vaan sellainen vapaaottelun "cheek", jolla riittää bisnesälyä vähintään saman verran kuin itse ottelemisessa. Nyt kun Khabib on hallitseva mestari, niin ehkäpä se tekee vaan ottelusta vieläkin kiinnostavamman kuin se, että Conor ottaisi vain haastajaa vastaan. Tuntuu miettivän hyvin tarkkaan ja laskelmoidusti seuraavat siirtonsa.
Ehkäpä Conor odotti, että Khabibista kasvaa kunnon ilmiö (eikä painoja missaava ja loukkaantuva hypetys) ennen kuin halusi ottaa matsin. Conorillehan Khabib on kovempi haaste nyt, sillä on useammasta kovasta stikerista jo päänahka ja vaikuttaa pysäyttämättömältä. On siinä Conorilla tekemistä...Uskon silti että Khabib imee vasuria monta kertaa ja Conor vie voiton.