🇺🇸 UFC eventtien yleinen keskustelu 🇺🇸

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NP
  • Aloitettu Aloitettu
  • Featured
Meta title: 🔥 UFC – MAAILMAN SUURIN JA RAJUIN KAMPPAILUORGANISAATIO 🔥

Meta description: Octagonin valtias, jossa huipputechnikot, tyrmäsankarit ja megatähdet kohtaavat tavoitellen urheilun kovinta mestaruusvyötä.

Tää on ihan totta! Ja se provo-viesti oli hyvä, mutta itse en saanut siitä enää niin paljon kicksejä, koska en ole enää "Conor-heitteri". Itse olen varmaankin ollut yksi tämän foorumin kovimpia Conorin arvostelijoita ja jolle on tarjottu Nessu-nenäliinoja vasemmalta ja oikealta. Nyt ei ole mitään syytä enää arvostella kaveria, koska ottelee Khabibia vastaan, jota en olisi uskonut, koska on Conorille se kaikkein pahin match up. Vyötä ei toki halunnut puolustaa, mutta ehkä Conor on vaan sellainen vapaaottelun "cheek", jolla riittää bisnesälyä vähintään saman verran kuin itse ottelemisessa. Nyt kun Khabib on hallitseva mestari, niin ehkäpä se tekee vaan ottelusta vieläkin kiinnostavamman kuin se, että Conor ottaisi vain haastajaa vastaan. Tuntuu miettivän hyvin tarkkaan ja laskelmoidusti seuraavat siirtonsa.

Ehkäpä Conor odotti, että Khabibista kasvaa kunnon ilmiö (eikä painoja missaava ja loukkaantuva hypetys) ennen kuin halusi ottaa matsin. Conorillehan Khabib on kovempi haaste nyt, sillä on useammasta kovasta stikerista jo päänahka ja vaikuttaa pysäyttämättömältä. On siinä Conorilla tekemistä...Uskon silti että Khabib imee vasuria monta kertaa ja Conor vie voiton.

Täysin samaa mieltä ja vielä lisäyksenä, että viime matsissa vei Elkinsiä ensimmäisessä erässä kuin pässiä narussa, estäen helposti alasvientiyritykset ja antaen pystyssä kyytiä. Sitten tokan erän alkuun yksi huolimaton potku ja siitä tuli alasviedyksi. Matto-ottelu ei sitten kuulukaan vahvuuksiin.
Toki jotkut ottelijat ovat sellaisia, että he tuntuvat aina löytävän tavan voittaa vaikka olisi hankalakin matsi ja Johnson tuntuu monesti häviävän vaikka olisi itse ollut ottelussa pitkään vahvoilla. Kova ottelija silti.

Jep, köyhän miehen Conor, hanskat on nopeet mut pitäis vähän tarkemmin/lujempaa kumauttaa ne osumat, Poirier tipahtaa mutta luupäät voittaa. Avaimet olis ollu voittaa Nate ja varsinkin Gaethje, mutta pikkusen uupuu päättäväisyyttä kun mennään syviin vesiin huippujen kanssa.

On tuossa ihan pointtia. Rahallisesti tämä on luultavasti isompi matsi kuin jos Conor olisi tullut puolustavana mestarina Khabibia vastaan joskus viime kevättalvella.

Ja varmasti todella paljon kevyempää kropalle, jos ottaa yhden todella ison matsin vuoteen kuin se, että vetää neljä matsia per vuosi. Conorillahan ei tosiaan ole oikeastaan mitään pakkoa tai kunnon porkkanaakaan otella useammin. On pelannut korttinsa siten, että pysyy näkyvissä ja kiinnostavana, vaikka olisi pitkänkin aikaa poissa kuvioista. Ja joka kerta seuraava matsia hypetetään jo kun se on vasta pelkkä huhu. Fiksu ja taitava tyyppi, välillä ärsyttävä, mutta fiksu.

Itse vasta nyt törmäsin muuten main cardin sisältöön. Aiemmin mulla tiedossa vain se Ferguson v Pettis.

Tuossa:

upload_2018-8-26_9-29-28.webp

Vickissä vituttaa mua henkilökohtaisesti se että jäbä on 6"3 ja cuttaa kevytsarjaan? Oikeasti menis ottelemaan oman kokoistensa kanssa

En ymmärrä mitä matsia kaksi dumaria katsoi, kun Johnson-Fili otteli. Fili vei 30-27 tai ihan vähintään 29-28. 50e jäi saamatta.
Tasainen matsi. Tokan Fili vei selvästi, kolmannen pisteytys on aikamoista kolikonheittoa ja ensimmäinen oli teknistä pystyottelua, jossa Johnson antoi enemmän kuin otti.

Vickissä vituttaa mua henkilökohtaisesti se että jäbä on 6"3 ja cuttaa kevytsarjaan? Oikeasti menis ottelemaan oman kokoistensa kanssa

Painoluokat ratkaistaan puntarilla.

Mielenkiintoinen tyyppi tuo Gaethje. Jotenkin tuntuu, että sillä on kaikki elementit kohdillaan, mutta se ottelutyyli estää ihan terävimmän kärjen valloittamisen

Tuntui kyl yllättävän hyvältä nähdä Vick tiedottomassa tilassa matsin jälkeen. Ei muuta kuin leuka rintaan ja nöyremmällä asenteella kohti seuraava matsia.

Hatunnosto Gaethjelle, olipa tyrmäys, Vick varmaan vieläkin sekasin.
Johnson otteli just vähän niinku osas ennakoida, ei vakuuttanu mut eipä vakuuttanu Filikään...

Pikkuisen teki pahaa tossa Sandhagenin matsissa katsoa miten käsi vääntyy tolleen. Toisillahan ne nivelet on joustavampia, mutta oma käsi kun ei edes suoraksi tahdo mennä . Oli kyllä vastustajakin vähän epätietoisen näköinen, että mitäköhän tässä pitäisi tehdä, kun 98% olisi jo luovuttanut.

Back
Ylös Bottom