Toivon todella että Makwan näyttäisi nyt sellaisen suorituksen joka palauttaa uskon jälleen miehen tekemiseen, mutta pakko myöntää että en enää oikein jaksa tai uskalla toivoa sitä liikaa. Tässä on nyt vaan niin monta kertaa kuultu miten tällä kertaa olla menty eteenpäin vaikka miten paljon, treenattu taas ekaa kertaa kuin oikea ammattilainen ja tehty tarvittavia muutoksia.
Olen melko varma että tämä on se paikka jossa pitää paskoa tai lähteä potalta, enkä usko että voitollakaan enää ostetaan kauhean paljoa lisäaikaa mikäli se tulee sen kautta että Maku jälleen kerran kaasuttaa mutta saa pidettyä paremman painin turvin vastustajan matossa suurimman osan eristä. Pahoin pelkään että edellinen matsi oli lopun alkua, mistään en ole saanut pitkään aikaan sellaista vibaa että oltaisiin menossa oikeaan suuntaan kehityksen suhteen ja ne pahimmat puutteet pelissä ovat yhä hämmentävänkin isoja. Melkein seitsemän vuoden jälkeen korkeimmalla sarjatasolla pitäisi vaan alkaa olla jo muitakin reittejä voittoon kuin paini ja anaconda, ei tämä divari enää kohtele hyvin tyyppejä joilla on vain pari temppua vaan äijät ovat vähintään hyviä jo aika lailla kaikessa ja marginaalit kapenevat hyvin nopeasti.
Minua ei siis yhtään haittaisi että Maku osoittaisi minun olevan täysi pelle ja väärässä. En vaan objektiivisesti uskalla enää toivoa oikein mitään näillä eväillä.