🇺🇸 Donald Trump

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja makhak
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Donald Trump – Mies, myrsky ja ilmiö joka jakaa mielipiteet kaikkialla

Meta description: Keskustelua Trumpin vaikutuksesta politiikkaan, mediaan ja kulttuuriin – miksi hän herättää niin vahvat mielipiteet puolesta ja vastaan?*

No joko varasit lennon ukrainaan? Vai kuka ja miten nujertaa nyt venäjän? Joku muu tekee ja jotenkin vai mitä sick?
Siihen asti uli uli netissä, että joku muu tekee nämä fantasiat.

Milloin sinä varaat lennot Venäjälle? Säälittävää, että hehkutat Venäjää ja asut kuitenkin lännessä. Täällä me tuetaan Ukrainaa ja jos et tue Ukrainaa ja kannatat Venäjää, niin sinun paikka ei ole täällä. Mene Venäjälle omiesi pariin.

Ukraina muuten nujertaa Venäjän ja me voidaan ostaa alennushintaan Venäjältä luonnonvarat ja lähettää kahvikupin verran tukea kuussa Ukrainaan ja se riittää Venäjän tuhoamiseen. Meidän ei tarvitse edes lähettää sotilaita sinne, kun Venäjä kaatuu. Ei tarvitse mennä all-in.

Todellisuus Venäjän kohdalla on se minkä näin Pattayalla. Venäläiset miehet ja naiset myyvät itseään intialaisille ja arabimiehille pikkurahasta, jotta eivät kuole nälkään.

Trumpille epäonnistuminen tähän mennessä. Ois mahtavaa nähdä senkin puolesta, mitä media kirjoittaa Trumpista, kun rauha tulisikin.
Rauhaa toivotaan mutta jos se tulisi vuoden päästä niin se on jo auttamatta epäonnistunut "lopetan sodan ekana päivänä"-mieheltä. Edelleen se sodan loppuminen on aina plussaa mutta Trumpin ylistys aika on jo mennyt. Olisi ollut johdonmukainen ja jämäkkä alusta kuten fanbase sanoi kunnes alkoi 6D shakki fanitus.

Rauhaa toivotaan mutta jos se tulisi vuoden päästä niin se on jo auttamatta epäonnistunut "lopetan sodan ekana päivänä"-mieheltä. Edelleen se sodan loppuminen on aina plussaa mutta Trumpin ylistys aika on jo mennyt. Olisi ollut johdonmukainen ja jämäkkä alusta kuten fanbase sanoi kunnes alkoi 6D shakki fanitus.
Eihän kausi ole vielä kunnolla edes alkanut ja tehnyt jo nyt isoja hyviä muutoksia.

Soijapojat vaan rauhoittelee mieltään, kun vähintään 3v tykistystä luvassa edelleen.

Siis helvetti, jos Trump laukoo tuollaista paskaa Putinin kanssa käydyn puhelun jälkeen niin mitäköhän on luvassa sen jälkeen, kun Budapestissa on käyty keskustelut Putinin kanssa kasvokkain, jota Orban komppaa samalla? Kiova Ryssille ja Ukraina saa pitää palan läntisestä Ukrainasta?
Eipä tuossa tavallaan ole mitään ihmeellistä. Työnantaja (vladimir) vaan muistutti lössöä alaistaan (trumputinta) kuinka pitää toimia. Onhan se huomattu että putleri pyörittää tätä oranssia alaistaan ihan miten tahtoo. Nauraisin jossei asia ois kuitenkin suht. vakava esim. Ukrainan kannalta.

Eipä tuossa tavallaan ole mitään ihmeellistä. Työnantaja (vladimir) vaan muistutti lössöä alaistaan (trumputinta) kuinka pitää toimia. Onhan se huomattu että putleri pyörittää tätä oranssia alaistaan ihan miten tahtoo. Nauraisin jossei asia ois kuitenkin suht. vakava esim. Ukrainan kannalta.
Pohjautuuko analyysisi enemmän emotionaalisuuteen vai faktuaalisuuteen?

Trump ajaa meidän etujen vastaista politiikkaa, niin ihmetyttää tuo miten porukka vieläkin fanittaa sokeasti ja silmät ei ole auenneet todellisuudelle. Venäjän kanssa vehkeily on meille turvallisuusuhka. Tariffit iskee meidän talouteen. Miksi porukka kannattaa omien etujen vastaista politiikkaa?

Tästä tulee mieleen Neuvostoliitto ja hyödylliset idiootit.

Trump ajaa meidän etujen vastaista politiikkaa, niin ihmetyttää tuo miten porukka vieläkin fanittaa sokeasti ja silmät ei ole auenneet todellisuudelle. Venäjän kanssa vehkeily on meille turvallisuusuhka. Tariffit iskee meidän talouteen. Miksi porukka kannattaa omien etujen vastaista politiikkaa?

Tästä tulee mieleen Neuvostoliitto ja hyödylliset idiootit.
Ihan niistä syistä, että näen Venäjän hyökkäyksen todennäköisyydeksi aika tarkalleen nollan ja olen kasvattanut sijoituksieni arvoa hands-down ennätystahtiin Jenkkipörssissä. Olen erittäin tyytyväinen lähes lähes kaikkeen Trumpin hallinnon politiikkaan. Björn Wahlroos sanoi kannatavansa Trumpin hallinnon politiikkaa 95%:sti. Pistän siihen vielä pari pinnaa päälle eli kannatan sitä 97%:sti. Suurin valonpilkahdus läntiselle maailmalle, mitä olen nähnyt vuosikausiin.

Ihan niistä syistä, että näen Venäjän hyökkäyksen todennäköisyydeksi aika tarkalleen nollan ja olen kasvattanut sijoituksieni arvoa hands-down ennätystahtiin Jenkkipörssissä. Olen erittäin tyytyväinen lähes lähes kaikkeen Trumpin hallinnon politiikkaan. Björn Wahlroos sanoi kannatavansa Trumpin hallinnon politiikkaa 95%:sti. Pistän siihen vielä pari pinnaa päälle eli kannatan sitä 97%:sti. Suurin valonpilkahdus läntiselle maailmalle, mitä olen nähnyt vuosikausiin.
Kirjaimellisesti jotain toivoa voi vielä olla jos järkevä toimi leviäisi muuallekin kovalla vyöryllä.

Niin no mutta 95% foorumista on myös sitä mieltä että mieluummin Elon Muskille 100 miljoonaa huvijahtiveroaletta kuin insuliinia sitä elääkseen tarvitseville. Ei yllätä että itselleen haitallista politiikkaa palvotaan neon valojen alttarilla.

Niin no mutta 95% foorumista on myös sitä mieltä että mieluummin Elon Muskille 100 miljoonaa huvijahtiveroaletta kuin insuliinia sitä elääkseen tarvitseville. Ei yllätä että itselleen haitallista politiikkaa palvotaan neon valojen alttarilla.
Kommenttisi on samanaikaisesti sekä sosialistinen että emotionaalinen, jonka lisäksi se on alusta loppuun oman mielikuvituksesi tuotetta. Kapitalistit maksavat hyvinvointivaltiossa kaiken, joten niiden etu pitää mennä aina kaiken edelle, jotta ne eivät poistu muualle. Ilman kapitalisteja, kukaan ei saa insuliinia. Musk työllistää suoraan yli 100 000 ihmistä.

Key takeaways​

• The average retail price of insulin nearly doubled from 2012-2021.
  • Recent legislative changes and FDA approvals of generic insulin and biosimilar insulins have finally begun to lower insulin prices.
  • Although the list price of insulin remains high, many Americans can now get insulin for $35 or less per month.
  • Various programs and strategies, including patient assistance programs, prescription savings cards, and insurance plan optimizations, can help lower the out-of-pocket cost of insulin.

Thank you President Trump sanoo diabeetikot. Ja Muskihan ei Trumpista tykkää kun meni verotuet sähköautoista insuliiniin.

Trumpin missio on alentaa reseptilääkkeiden hintoja jopa tuhansia prosentteja kuten hyvin tiedämme! :D

https://www.whitehouse.gov/fact-she...es-actions-to-lower-prescription-drug-prices/

Kuten olen monesti sanonut, niin eurooppalaiset pörssit on tuottaneet tänä vuonna enemmän.

Mutta siis näetkö oikeasti ns. suuremman kuvan tärkeämpänä kuin meidän oman edun? Kun meidän talouskasvu kärsii Trumpin tariffien takia, niin se on sinusta hyvä asia? Minusta myös aliarvioit Venäjän uhan. Venäjällä oli selkeät suunnitelmat meidän miehittämiseksi jo olemassa, kuten Airiston Helmestä yms. nähtiin. Sodan eskaloiminen ei ole ollenkaan mahdotonta.

Kuten olen monesti sanonut, niin eurooppalaiset pörssit on tuottaneet tänä vuonna enemmän.

Mutta siis näetkö oikeasti ns. suuremman kuvan tärkeämpänä kuin meidän oman edun? Kun meidän talouskasvu kärsii Trumpin tariffien takia, niin se on sinusta hyvä asia? Minusta myös aliarvioit Venäjän uhan. Venäjällä oli selkeät suunnitelmat meidän miehittämiseksi jo olemassa, kuten Airiston Helmestä yms. nähtiin. Sodan eskaloiminen ei ole ollenkaan mahdotonta.
Olen 83%n Jenkkipainotuksella 32%:n YTD-kasvussa tällä hetkellä, johon olen enemmän kuin tyytyväinen ja näen tuloskehityksen siellä konsistentimpana kuin Euroopan keskipitkällä ja pitkällä aikavälillä mutta en kuitenkaan suosittele samaa painotusta kenellekään vaan jokainen tekee omat valintansa.

Suomen suhteen olen valitettavasti jo luovuttanut, se ei enää koskaan tästä nouse, ja sen ongelmilla on hyvin vähän tekemistä USAn tariffien kanssa eikä kukaan meistä pysty niihin vaikuttamaan vaan on adaptoiduttava tilanteeseen. Suomelle käy miten käy, toki toivottavasti lopulta hyvin, mutta oma panokseni tähän maahan rajoittuu nykyään vain ansiotyöhön ja verojen maksamiseen. Isot rahat haen Jenkeistä.

Voit olla oikeassa siinä, että Venäjä tekee jossain vaiheessa tännekin erikoisen operaation, se ei ole mahdotonta, mutta ne perustelut, joita olen sieltä sun täältä lukenut, eivät riitä vakuuttamaan minua henkilökohtaisesti.

Bottom line, ajan enää vain omaa etuani kaikissa asioissa. Tai korjataan, sen edelle menee vain naiseni etu. Haluan varmistaa sen, ettei siltä puutu koskaan mitään. Kaikki muu on enää pelkkää kohinaa. Hyvät ajat on jo pysyvästi ohi, oli hauskaa niin kauan kun sitä kesti.

Pohjautuuko analyysisi enemmän emotionaalisuuteen vai faktuaalisuuteen?
Ihan faktoihin kun katsoo miten silkkihansikkain on trumputin ryssiä kohdellut. Toki sinä et maga lasiesi takaa mitään näe. Jos trump päättäisi ens yön jälkeen että maapallo on litteä niin varmasti olisit aivan samaa mieltä.

Ihan faktoihin kun katsoo miten silkkihansikkain on trumputin ryssiä kohdellut. Toki sinä et maga lasiesi takaa mitään näe. Jos trump päättäisi ens yön jälkeen että maapallo on litteä niin varmasti olisit aivan samaa mieltä.
Esitätkö seuraavaksi todisteet näille väittämillesi faktoille? Vai eikö TDS-lasit päässä tarvita todisteita?

Jälkimmäiseen ei tarvinne ottaa kantaa koska se on oman mielikuvituksesi tuotetta. Tai no esitetäänpä vasta-argumentti laskeutuen tasollesi, jos Trump sanoisi huomenna, että maapallo on pyöreä, niin varmasti olisit varmasti eri mieltä ja toteaisit sen olevan litteä.

Viimeksi muokattu:
Mitäpä muuta voi tältä hiekkalaatikko -meiningiltä olettaa. Onneksi on fiksujakin forumeita olemassa.

Kommenttisi on samanaikaisesti sekä sosialistinen että emotionaalinen, jonka lisäksi se on alusta loppuun oman mielikuvituksesi tuotetta. Kapitalistit maksavat hyvinvointivaltiossa kaiken, joten niiden etu pitää mennä aina kaiken edelle, jotta ne eivät poistu muualle. Ilman kapitalisteja, kukaan ei saa insuliinia. Musk työllistää suoraan yli 100 000 ihmistä.
Tää on niin käsittämätöntä miten moni näistä vassari "älyköistä" tietää miten me pääsemme sinne fantasialandiaan, mutta kun kysyy mistä se sähkö sinne tulee niin vastaus on ärtynyt hiljaisuus tai "seinästä".

Jokainen näistä sankareista voisi mennä asumaan vaikka johonkin afrikkaan tai aasian maahan niin voivat kertoa miltä se yleinen kurjennus tuntuu?
Helppoahan se on kapitalistin tietokoneella ulista ja vaatia asioita.

Mikään muu ei ole niin tärkeää kuin RAHA :) ....
Jännä miten kaikkeen suvakkienkin hyvinvointiin ja signalointiin raha liittyy aina olennaisesti tai se että joku muu antaa sen...
Toki se menee tuossa kankkulan kaivoon jokaisessa skenaariossa.

Silti järkevässä taloudessa kansalainen ja valtio nukkuu yönsä hyvin, kun raha/talous on kunnossa. Talous/raha tuo hyvinvointia.
Osa haluaa ryöstää tästä piirakasta itselleen kaiken ja verhoaa sen hienoihin sanoihin ja ties mihin "ongelmiin".

Back
Ylös Bottom