🆕 KAMPPAILULAJIEN UUTISLINKIT 🆕

Meta title: 💥 Kamppailulajien uutislinkit – tuoreimmat iskut, käänteet ja kohut suoraan yhteen ketjuun

Meta description: Keskustelua kamppailulajien ajankohtaisista uutisista, otteluista ja ilmiöistä – linkit, analyysit ja nopeat reagoinnit samaan paikkaan.

Aikamoinen onnenpotku Sonnenille sinäänsä... Vaikka en nyt väitäkkään että Bisping olisi helposti ylijuostavissa. Olisiko se sitten Maialle Palhares vastaan?

Kyllä se niin taitaa olla, että tuon vyön vie silvalta sonnen tai palhares, mikäli mies ei rukkasia laita sitä ennen naulaan..muilla en saumoja kyllä tuohon näe ja bispingillä vähiten..

Aikamoinen onnenpotku Sonnenille sinäänsä... Vaikka en nyt väitäkkään että Bisping olisi helposti ylijuostavissa. Olisiko se sitten Maialle Palhares vastaan?

IMO Sonnen olisi ansainnut uusinnan jo aiemmin Silvaa vastaan. Toivottavasti ei nyt kohella Bispingin kanssa, niin ollaan lähellä nähdä uusi mw-champpi vielä tämän vuoden aikana. Tai ihan sama kumpi sen uusinnan veisi, loistavaa draamaa silti luvassa :D

Maia - Palhares voisi olla jännä match-uppi. Sitten myös Belcher voisi olla ihan mahdollinen vastustaja.

Sonnen olisi teurastanut Munozin helposti, mutta Bispingiä on vielä ihan helvetisti helpompi riepotella. Bispingille kyllä yksi epäkiitollisimmista vastustajista. Tosin kaikki top-10 jätkät taitaa olla Bispingille aika vaikeita.

Jos tarkoitat sitä ensimmäistä ottelua, jonka Shogun "hävisi", niin kyllä se mun silmissä meni helposti Shogunille. Ja aika monen muunkin.

Jos tarkoitat sitä ensimmäistä ottelua, jonka Shogun "hävisi", niin kyllä se mun silmissä meni helposti Shogunille. Ja aika monen muunkin.

Shogunilla on ollut vähän heikohko menestys noiden tuomariäänien jakamisessa UFC:ssa. Miehen UFC-recordi voisi 4-4-0 tilaston sijasta olla yhtä hyvin 5-2-1.

Shogun vs Machida III in the works for June in Brazil
Kyllähän tosta varmaan hyvä matsi saatais, mutta mun mielestä kummallakaan ei oo tässä matsissa muuta kuin hävittävää. Machidalla nyt mahis tasottaa viimesen ko mutta luulis niitä mielenkiintosempiakin match-uppeja löytyvän molemmille.

Kyllähän tosta varmaan hyvä matsi saatais, mutta mun mielestä kummallakaan ei oo tässä matsissa muuta kuin hävittävää. Machidalla nyt mahis tasottaa viimesen ko mutta luulis niitä mielenkiintosempiakin match-uppeja löytyvän molemmille.

Toi ottelupari on yksi sellainen Ei-mestaruusottelu, jolla saadaan Brasilialaiset liikkeelle ja hyvää myyntiä. Ei itseäkään kyll äihan hirveästi nappaa tämä ottelupari tällä hetkellä. Mielummin näkis Machidan Rashad/Mr.Wonderful matsin häviäjää vastaan ja Shogunin vaikka Thiago Silvaa vastaan. Toisaalta Thiago ei ansaitse käryn jälkeen näin korkeen profiilin matisa..

Back
Ylös Bottom