Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aikamoinen onnenpotku Sonnenille sinäänsä... Vaikka en nyt väitäkkään että Bisping olisi helposti ylijuostavissa. Olisiko se sitten Maialle Palhares vastaan?
Nöh, mihis Maia sitten?
‎3rd fight in the FOX Jan 28th is Maia vs Undefeated Chris Weidman!!

Vaikka LHW-divari onkin nyt vähän jumissa, niin pakko kyllä sanoa, että ei nappaa. Jotain uutta mieluummin kiitos.Shogun vs Machida III in the works for June in Brazil
mitkä 2? onks se tää viini vai oonko tyhmä
kävin viel recordit läpi 
Jos tarkoitat sitä ensimmäistä ottelua, jonka Shogun "hävisi", niin kyllä se mun silmissä meni helposti Shogunille. Ja aika monen muunkin.
Kyllähän tosta varmaan hyvä matsi saatais, mutta mun mielestä kummallakaan ei oo tässä matsissa muuta kuin hävittävää. Machidalla nyt mahis tasottaa viimesen ko mutta luulis niitä mielenkiintosempiakin match-uppeja löytyvän molemmille.Shogun vs Machida III in the works for June in Brazil
Kyllähän tosta varmaan hyvä matsi saatais, mutta mun mielestä kummallakaan ei oo tässä matsissa muuta kuin hävittävää. Machidalla nyt mahis tasottaa viimesen ko mutta luulis niitä mielenkiintosempiakin match-uppeja löytyvän molemmille.