🆕 KAMPPAILULAJIEN UUTISLINKIT 🆕

Meta title: 💥 Kamppailulajien uutislinkit – tuoreimmat iskut, käänteet ja kohut suoraan yhteen ketjuun

Meta description: Keskustelua kamppailulajien ajankohtaisista uutisista, otteluista ja ilmiöistä – linkit, analyysit ja nopeat reagoinnit samaan paikkaan.

Haluutko linkin videoihin joiden näkemisen jälkeen tollaset haavat lähinnä naurattaa...?
En suosittele, mutta voin antaa sen, tosin en tänne ketjuun kun ei liity aiheeseen mitenkään.

Ja tarkoitushan ei ollut loukata tunteitasi kommentillani.

Olen kyllä nähnyt netin sairaimmat videot. Nauratti vain, kun jälleen joku nettisoturi tulee rehentelemään vaikka siinä nimenomaan varoitettiin heikkohermoisia, ei suinkaan kaltaisiasi uroksia joita tuollainen ei hetkauta vittuakaan.

No olipas hurja... :jahas:
BRTky.jpg

Onhan tuo nyt sen verran brutaali kuva, että varoitus syytä olla linkissä. Harmi ettei veitsen kanssa heiluneen kaverin kuvaa ole, tuloksena nimittäin "Broken eye socket,Broken orbital bone,Separated shoulder,3 broken ribs,Broken wrist".

Olen kyllä nähnyt netin sairaimmat videot. Nauratti vain, kun jälleen joku nettisoturi tulee rehentelemään vaikka siinä nimenomaan varoitettiin heikkohermoisia, ei suinkaan kaltaisiasi uroksia joita tuollainen ei hetkauta vittuakaan.

Huh-huh enpäs tajunnutkaan taas miten jotkut voi lähteä "kaikista henkseleistä irti" yhdestä kommentista :hyvä:

En vain osannut laittaa itseäni jonkun muun saappaisiin ja ajatella että joku voisi tuostakin kuvasta järkyttyä, onhan niitäkin miehiä jotka pyörtyvät pelkästä veren näkemisestä esim.ihan vaan verikoetta otettaessa (taas asia jota en itse käsitä, mut joo)

Ja missä olen tituleerannut itseäni "nettisoturiksi"?
Ja myönnän joo että olen aika turtunut tuollaiseen materiaaliin nähtyäni kun armoa anelevilta ihmisiltä leikataan kurkkuja auki, tai kun moottorisahalla otetaan elävältä pää irti...tai poltetaan elävältä...mut noi nyt ei kuulu tähän ketjuun, enkä suosittele kyseisiä videoita kenellekkään...anyways.

Noh, jatkakaa harjoituksia.

Kiitos, anteeksi ja kuittaus. :D

Ja missä olen tituleerannut itseäni "nettisoturiksi"?
Ja myönnän joo että olen aika turtunut tuollaiseen materiaaliin nähtyäni kun armoa anelevilta ihmisiltä leikataan kurkkuja auki, tai kun moottorisahalla otetaan elävältä pää irti...tai poltetaan elävältä...mut noi nyt ei kuulu tähän ketjuun, enkä suosittele kyseisiä videoita kenellekkään...anyways.

Noh, jatkakaa harjoituksia.

Kiitos, anteeksi ja kuittaus. :D

Nettisotureissa on se hauska ominaisuus, että ne eivät tiedosta olevansa sellaisia. Eivätkä suostu hyväksymään sitä, että joku heitä sellaiseksi väittää. Osa vetää leikiksi, osaa vetää vaan herneen nenään. Joka tapauksessa tästä seuraa selittelyt, jotka toistavat jo aiemmin todettua settiä. Aivan kuin tässä sinunkin postissasi. Olet joo kova kaveri ja oot nähny häiriintynyttä settiä. Oot vaan nähnyt sitä netissä.

Nettisotureissa on se hauska ominaisuus, että ne eivät tiedosta olevansa sellaisia. Eivätkä suostu hyväksymään sitä, että joku heitä sellaiseksi väittää. Osa vetää leikiksi, osaa vetää vaan herneen nenään. Joka tapauksessa tästä seuraa selittelyt, jotka toistavat jo aiemmin todettua settiä. Aivan kuin tässä sinunkin postissasi. Olet joo kova kaveri ja oot nähny häiriintynyttä settiä. Oot vaan nähnyt sitä netissä.
Ok.

En tosin edelleenkään aivan täysin ymmärrä tuota nettisoturi termiä, itselle tulee siitä mieleen joku joka käytännössä elää netissä, eikä omaa ns. oikeaa elämää laisinkaan...

Ihan hyvä matsi, eiköhän Sonnen hoida, on se sen verta kova.

Mä tykkään bispingistä kyl helvetisti, mut en näe sille kyllä mitään jakoa. Sonnen jyrää jo itsevarmuudella läpi
Nii ja kansahan janoaa uusintaa, silva vs. sonnen.
Tosin ei se bispingkään mikään vastaantulija siellä häkissä ole, mutta...no, antaa poikien lyödä ja sitten tiedämme.

Sonnen on kuitenkin otellut kovempia jätkiä vastaan ja todistanut itsensä, esim. 5 erää Silvaa vastaan. Bisping murtuu ensin.

Ruttenin asenne Overeemin muuttu sen Golden Glory casen jälkeen melkoisesti... Aika henkilökohtaisesti mies otti Alistairin ja GG:n eron.

Voisin lyödä vetoa, että jos vielä ottelisi GG:ssä niin sanoisi, että Reemillä paljon enemmän aseita ja treenannut/otellut paljon pahempia pystyottelijoita vastaan..

Back
Ylös Bottom