en tiiä oliko tästä jo juttua, mutta Lucio voitti eilen Pariisissa 100% Fight tapahtumassa Xavier "Professor X" Foupa-Pokamin triangelilla toisessä erässä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
en tiiä oliko tästä jo juttua, mutta lucio voitti eilen pariisissa 100% fight tapahtumassa xavier "professor x" foupa-pokamin triangelilla toisessä erässä.
en tiiä oliko tästä jo juttua, mutta Lucio voitti eilen Pariisissa 100% Fight tapahtumassa Xavier "Professor X" Foupa-Pokamin triangelilla toisessä erässä.
No en nyt lähtisi pokamin voittoa kovin korkealle nostamaan, miehen viimesen viiden ottelun saldo neljä tappiota ja yksi voitto jostain säkistä. Onhan käden rikkominen toki aina kova juttu.
Todella epäsuomalainen kommentti.
Siis what. Tietääkseni Lucio ei ole Suomalainen. Ja toisaalta vaikka se oliski, kai kuka vaan voi sanoa kenestä vaan mitä vaan, kärsimättä huonosta kansallistunnosta.
Ei ole mun mielestä Luciolla menny oikeasti kovia tyyppejä vastaan mitenkään erityisen hyvin. Tämä on valitettava fakta ja jos sen sanominen tekee musta jotenkin assholen ni ok.
No olet sä se asshole kun rupeet vittuileen siitä että Lucio voitti. Ei sitä kukaan ainakaan mun mielestä väittäny että se painoluokkansa paras olis tällä hetkellä ton voiton ansiosta.
Siis what. Tietääkseni Lucio ei ole Suomalainen. Ja toisaalta vaikka se oliski, kai kuka vaan voi sanoa kenestä vaan mitä vaan, kärsimättä huonosta kansallistunnosta.
Ei ole mun mielestä Luciolla menny oikeasti kovia tyyppejä vastaan mitenkään erityisen hyvin. Tämä on valitettava fakta ja jos sen sanominen tekee musta jotenkin assholen ni ok.
Jumalauta on kova jätkä tuo spartalainen! Tommosella kädellä lopettaa kohtalaisen kovan ja kokeneen vastustajan.http://www.yourmma.tv/news/details.asp/id/1478/linhares-subs-foupa-pokam-100-fight-results.htm
Linkissä kuva ja tarinaa Lucion kädestä.