🆕 KAMPPAILULAJIEN UUTISLINKIT 🆕

Meta title: 💥 Kamppailulajien uutislinkit – tuoreimmat iskut, käänteet ja kohut suoraan yhteen ketjuun

Meta description: Keskustelua kamppailulajien ajankohtaisista uutisista, otteluista ja ilmiöistä – linkit, analyysit ja nopeat reagoinnit samaan paikkaan.

Jon Jones tuleva ylivoimainen kevyenraskaansarjan mestari :worship: toivottavasti ei pahoja vammoja.
Sitä tuolla mma-trackerin foorumeilla vähän ihmeteltiin, kun kaveri ajaa kolarin, jossa vastapuoli viedään paareilla sairaalaan, ja kirjoittelee Twitteriin "God is good!" :D

Sama kyllä sattui itsellä silmään. Huippu-urheilijat on usein itsekkäitä ja tässäkin tapauksessa on kai vähän maailmankatsomus sumentunut eli matsi on elämän tärkein paikka juuri nyt.

No toi nyt on perus jenkkimeininkiä, jumalaa kiitetään kaikesta mahdollisesta.

Sama kyllä sattui itsellä silmään. Huippu-urheilijat on usein itsekkäitä ja tässäkin tapauksessa on kai vähän maailmankatsomus sumentunut eli matsi on elämän tärkein paikka juuri nyt.

Tavallisella ihmisellähän ei tulisi mieleenkään kiittää onneaan, kun itse säilyi ehjänä...

Tais mennä sullakin koko juttu ohi. Tottakai joka jamppa on eniten kiinnostunut omasta hyvinvoinnistaan. Oletko jostain eri mieltä tuossa mitä kirjoitin? Mielestäni vain tuo Bonesin twitteri postaus kuvaa sitä, että tuollaisessakin tilanteessa päälimmäisenä on mielessä tuleva matsi. Itse ainakin olisin kyllä jättänyt postaamatta tai sitten sisällyttänyt mukaan, että paranemisia toiselle osapuolelle.

Kyllähän tollasen mitättömän asian paisuttelun ymmärtäis oikein hyvin, jos kolari olis ollu Bonesin syytä.

No eihän se nyt paljon paina kenen syy, virheitä sattuu. Toki eri asia, jos kännissä ajaa 200 km/h jonkun yli. Kuitenkin minun pointtini ei ollut tuomita Jonesia vaan kyseessä oli tällainen yleinen ihmettely siitä miten kaveri tilanteeseen reagoi hieman ajattelemattomasti. Kyllähän se hyvien tapojen mukaista on huomioida ne joilla ei ollut niin hyvä onni. Erityisesti kun tällainen semijulkkis kyseessä nii sehän ois vain hyvää pr:ää.

Badr Hari's Return Announced!

Badr_Hari.jpg

http://www.headkicklegend.com/2011/1/21/1947839/badr-haris-return-announced

helvetin hyvä uutinen, Harin otteluita on mukava katsoa.

Back
Ylös Bottom