🆕 KAMPPAILULAJIEN UUTISLINKIT 🆕

Meta title: 💥 Kamppailulajien uutislinkit – tuoreimmat iskut, käänteet ja kohut suoraan yhteen ketjuun

Meta description: Keskustelua kamppailulajien ajankohtaisista uutisista, otteluista ja ilmiöistä – linkit, analyysit ja nopeat reagoinnit samaan paikkaan.

en tiiä oliko tästä jo juttua, mutta Lucio voitti eilen Pariisissa 100% Fight tapahtumassa Xavier "Professor X" Foupa-Pokamin triangelilla toisessä erässä.

No en nyt lähtisi pokamin voittoa kovin korkealle nostamaan, miehen viimesen viiden ottelun saldo neljä tappiota ja yksi voitto jostain säkistä.
Onhan käden rikkominen toki aina kova juttu.

No en nyt lähtisi pokamin voittoa kovin korkealle nostamaan, miehen viimesen viiden ottelun saldo neljä tappiota ja yksi voitto jostain säkistä. Onhan käden rikkominen toki aina kova juttu.

Todella epäsuomalainen kommentti.

Todella epäsuomalainen kommentti.

Siis what. Tietääkseni Lucio ei ole Suomalainen. Ja toisaalta vaikka se oliski, kai kuka vaan voi sanoa kenestä vaan mitä vaan, kärsimättä huonosta kansallistunnosta.
Ei ole mun mielestä Luciolla menny oikeasti kovia tyyppejä vastaan mitenkään erityisen hyvin. Tämä on valitettava fakta ja jos sen sanominen tekee musta jotenkin assholen ni ok.

Siis what. Tietääkseni Lucio ei ole Suomalainen. Ja toisaalta vaikka se oliski, kai kuka vaan voi sanoa kenestä vaan mitä vaan, kärsimättä huonosta kansallistunnosta.
Ei ole mun mielestä Luciolla menny oikeasti kovia tyyppejä vastaan mitenkään erityisen hyvin. Tämä on valitettava fakta ja jos sen sanominen tekee musta jotenkin assholen ni ok.

No olet sä se asshole kun rupeet vittuileen siitä että Lucio voitti. Ei sitä kukaan ainakaan mun mielestä väittäny että se painoluokkansa paras olis tällä hetkellä ton voiton ansiosta.

Kylläpä oli vänttisellä hirmuinen vuosi, kuusi ottelua ja kaikista voitto. Mistä voisi katsella vänttinen vs Romans Skiba ?

No olet sä se asshole kun rupeet vittuileen siitä että Lucio voitti. Ei sitä kukaan ainakaan mun mielestä väittäny että se painoluokkansa paras olis tällä hetkellä ton voiton ansiosta.

Ai, kai mä sitten olen. Mielestäni en vittuillut voitosta, mutta asiat voi näköjään ymmärtää monella tapaa.

Mitäs mitäs, tuossahan viitattiin Jm1:en kommenttiin.. Vai onko se niklaksen toinen nikki..?

Mutta juu, hieno homma tuo Lucion voitto. Ufc:hen paluu sujuu aikataulussa. Yksi tai kaksi voittoa vielä veikkaisin. Tosin jos käsi murtui niin aikaa menee. On kuitenkin hivenen mukavampi parannella kättä voitto alla. Jos olisi tappion kanssa lähtenyt sairauslomalle niin ei hyvältä näyttäisi Lusun ura.
Saataisiinkohan Lucio vielä FF:ään ennen kuin taas siirtyy rapakon taakse. Joku kova vastustaja kesällä tai syksyllä main eventtiin.

Seuraavan ottelun piti ainakin olla maaliskuussa suomessa, mutta saas nyt nähdä millä aikataululla käsi paranee ja koska nähdään kehässä uudestaan.

Niin mitäs nyt sitten nähdään? Ei tuo nyt mikään huono match up ole, saa Wanderlei otella ihan eri lailla kuin brittiä vastaan.

Nyt tehdää Stannista kyllä oikeaa kapteeni ameriikan toista tulemista, että hoh hoijaa. Imo wandy sais matsata tässä vaiheessa uraa vain nimimiehiä vastaan.

On kyllä pahannäköinen pirstalemurtuma. Toivottavasti on hyvä kirurgi.. Mahtavaa että hoiti tuon matsin vielä kotiin. Lopetushan tuli toisessa erässä ja murtuma jo ensimmäisessä! Saa aika hyvät adrenaliinit virrata että pystyy ottelemaan.

Back
Ylös Bottom