🆕 KAMPPAILULAJIEN UUTISLINKIT 🆕

Meta title: 💥 Kamppailulajien uutislinkit – tuoreimmat iskut, käänteet ja kohut suoraan yhteen ketjuun

Meta description: Keskustelua kamppailulajien ajankohtaisista uutisista, otteluista ja ilmiöistä – linkit, analyysit ja nopeat reagoinnit samaan paikkaan.

Vielä vähän ot:tä tuosta roinaamisesta. Varmasti suurin osa varsinkin jenkkiottelijoista käyttää, mutta varmasti ei kaikki, esim moraalisten tai terveydellisten syiden takia. Ja jotkut on geneettisesti lahjakkaampia kuin toiset ettei välttämättä tarvitsekaan pärjätäkseen. Ja niinkuin huomattu ei se fysiikka vaparissa kaikkea ratkaise... Mutta siis kun ei voi mitenkään tietää kuka käyttää ja mitä, niin ei ehkä niin hirveästi järkeä spekuloida. Anton Kuivanen kyllä kertoili joskus blogissaan miten ATT:llä porukka veti avoimesti kaikenlaista...

Olin muuten laittamassa tosta Kuivasen blogista juttuu, mut toisella lukemakerralla en enää löytäny niitä kohtia missä vihjaili roinaamisesta. Onko poistanut vai olenko vaan sokea? Mainitsi siinä mm. että Gleison Tibau on erittäin mukava herra, lukuunottamatta muutamia vitamiiniveden boostaamia päiviä tjsp.

Olin muuten laittamassa tosta Kuivasen blogista juttuu, mut toisella lukemakerralla en enää löytäny niitä kohtia missä vihjaili roinaamisesta. Onko poistanut vai olenko vaan sokea? Mainitsi siinä mm. että Gleison Tibau on erittäin mukava herra, lukuunottamatta muutamia vitamiiniveden boostaamia päiviä tjsp.
Kyllähän se sieltä vielä löytyi:

"Toisinaan myös jeesaillu jätkiä otteluun valmistautumisessa, eniten Gleison Tibauta, joka on ihan karmee ihmishirviö 155 paunaisiin (n. 70 kg). Kaverin normaalipaino on mua 15 paunaa (n. 7 kg) korkeampi ja otellaan siis samassa sarjassa. Erittäin ystävällinen heppu kaikkia kohtaan, jos ei lasketa mukaan niitä hetkiä jolloin vitamiineilla vilkastettu hormonitoiminta saa miehestä hetkellisen yliotteen.. Täällä jengi douppaa melko avoimesti, mikä oli tietysti aluks melko hämmentävää ja surullista. Toisaalta olen saanut myös kovasti itseluottamusta jatkaa valitsemallani luontopolulla, huomattuani,että pärjään mörökölleille aivan hyvin ilmanki. Joku pitäis naiivina,kun en käytä kaikkea saatavilla olevaa “hyötyä” hyväkseni,mutta pitäköön, mä tsekkaan mihin asti pääsen omilla eväillä." -Anton Kuivanen

Lähde: Kulmassa-blogi

Vai puheli Kuivanen tuollaisia. Sinänsä ei yllätä tippaakaan että siellä horkataan, mutta aika jännä että mainitsee noista netissä. Jos nyt jotenkin kantautuisi rapakon taakse tieto, että Kuivanen paljastelee blogissaan tuommoisia juttuja niin ei varmaan tietyt tyypit olisi mielissään. Onhan blogi suomenkielinen mutta kuitenkin.

Kiitti rantapantteri, sokea olen näköjään. Jännä kyllä että kertoo noin avoimesti noiden toiminnasta, ei luulis että Tibau tai muut haluaisi että tollasia kuulutellaan välttämättä.

E: Toistinpa sitten grapplebannerin sanoman :rolleyes:

Vai puheli Kuivanen tuollaisia. Sinänsä ei yllätä tippaakaan että siellä horkataan, mutta aika jännä että mainitsee noista netissä. Jos nyt jotenkin kantautuisi rapakon taakse tieto, että Kuivanen paljastelee blogissaan tuommoisia juttuja niin ei varmaan tietyt tyypit olisi mielissään. Onhan blogi suomenkielinen mutta kuitenkin.
Ajattelin heti samaa. Katotaanko asiaa miten jos pyrkii joskus rapakon takana matsaamaan?

Toki hienoa että seisoo ideaalinsa takana, mutta saattaa vähän jarruttaa nousua... tietty jos Kuivanen on tyytyväinen matsaa jenkkilöiden ulkopuolella niin no roplem.

Joo yllättävän suoraan kirjottaan tossa blogissaan. Ei varmasti pojat toisessa päässä tykkäis ku sais tietää. Tosin hienoa, että kertoo rehellisesti mitä mieltä asiasta on.

En mä mitään kiukutellut, kuhan kommentoin Alistairin väitteitä, se on ihan yhtä vähän kiukuttelua kuin alistairin puolustelut tai danan kysymykset. Tuntuu että kaikki otetaan kiukutteluna jos en ole samaa mieltä jonkun kanssa. Silva vertaus on niin huono että siihen on turha kommentoida. Sehän on selvä että Dana ja Overeem ovat asiasta eri mieltä, ja mä olen ihan samaa mieltä OVereemin kanssa tuosta että rankingit on vähän hankalia niin kauan kun arvosteluperiaatteet ovat erilaiset, jotkut tykkäävät rankata sen mukaan mihin ukot saattaisivat pystyä, toiset rankkaavat oikeiden tekojen mukaan, ja jotkut vaan sen mukaan kun tykkäävät roikkua kyseisen ottelijan säkeissä. Mielipiteitä on yhtä paljon kuin persereikiä näissäkin rankingeissa. Mutta silti musta on hienoa kun Dana hämmentää soppaa ja saa koko mma maailman varpailleen kommenteillaan, ensi kuussa se haukkuu taas Fedorin ja taas on jengi huutamassa täällä ;)

Minun silmissä sen henkilön arvo laskee, joka haukkuu toista julkisesti. Jos on hampaan kolossa niin menisi sanomaan sen päin naamaa eikä mihinkään lehtiin yms. Ihan sama oliko kyseessä Fedor tai matti meikäläinen. Tulee mieleen joku seiskan viikon varma. Joka viikko etusivulla joku lööppi kun tää henkilö taas haukkuu jotain.

Joo yllättävän suoraan kirjottaan tossa blogissaan. Ei varmasti pojat toisessa päässä tykkäis ku sais tietää. Tosin hienoa, että kertoo rehellisesti mitä mieltä asiasta on.

Sinänsä se on kunnioitettavaa, että asioista puhutaan suoraan ja ollaan rehellisiä.

Mutta tulee kyllä mieleen, että miten fiksu liike uran kannalta on kirjoittaa blogiinsa tuollaista. Jos/kun kirjoitus kantautuu näiden treenaajien korviin, tai vaikka jenkkien vaparifoorumeille, voi siitä pahimmillaan seurata aikamoinen paskamyrsky. Jenkeissä on kuitenkin aina sellaista jeesustelua se meininki, kiitetään jumalaa ja äitiä, ei varmasti puhuta avoimesti omalla nimellä mistään douppaamisesta (tietty muuten kun kielteisesti).

Eikö ole hieman outoa, että täällä syytellään ja osoitellaan ketä tahansa ja melkein kaikkia ottelijoita roinaamisesta, mutta sitten kun joku puhuu ihan oikeasti siitä mitä on nähnyt, niin aletaan ulvomaan, että voikohan noin nyt sanoa? Ja sitten vielä pitäis pelätä mitä jollain helvetin keskustelufoorumilla puhutaan? Haloo.

Sinänsä se on kunnioitettavaa, että asioista puhutaan suoraan ja ollaan rehellisiä.

Mutta tulee kyllä mieleen, että miten fiksu liike uran kannalta on kirjoittaa blogiinsa tuollaista. Jos/kun kirjoitus kantautuu näiden treenaajien korviin, tai vaikka jenkkien vaparifoorumeille, voi siitä pahimmillaan seurata aikamoinen paskamyrsky. Jenkeissä on kuitenkin aina sellaista jeesustelua se meininki, kiitetään jumalaa ja äitiä, ei varmasti puhuta avoimesti omalla nimellä mistään douppaamisesta (tietty muuten kun kielteisesti).
Kommentoin jo aiemmin että ihan samoin mietin, sinänsä hienoa mutta uran kannalta ehkä suurikin moka. Nyt sain siis luettua koko blogin läpi, ja ajattelin palata aiheeseen. Se on varmaa, että jos ikinä aukeaa edes hieman tie matseihin rapakon takana, niin on nettipoliisit liikenteessä ja blogi löytyy satavarmasti. Kieli ei ole mikään ongelma, Google Translate toimii sen verran hienosti... tosin slangia paljon seassa jota se ei käännä. Silloin varmaan joku kuitenkin saa jonkun kääntää nuokin...

En nyt ehkä lähtis varsinkaan mainitsemaan tiettyä seuraa, tai etenkään ottelijaa, jos puhuu kielletyistä aineista. Joo, kaikki varmaan arvaa, mutta silti...

Eikö ole hieman outoa, että täällä syytellään ja osoitellaan ketä tahansa ja melkein kaikkia ottelijoita roinaamisesta, mutta sitten kun joku puhuu ihan oikeasti siitä mitä on nähnyt, niin aletaan ulvomaan, että voikohan noin nyt sanoa? Ja sitten vielä pitäis pelätä mitä jollain helvetin keskustelufoorumilla puhutaan? Haloo.
En nyt ainakaan itse ajattele miltään muulta kantilta kuin siltä, että haluaisin nähdä Kuivasen ottelemassa rapakon takana ja jos se tälläiseen kusisi niin olisi aika perseestä.

Luehan nyt viestejä vähän ajatuksen kanssa niin huomaat, että enemmänkin spekuloidaan että oliko tuo fiksua ammattiottelijan uran kannalta.

Spekuloinnin ymmärtäis erinomaisesti, jos kyse oli douppauksesta kiinnijäämisestä eikä siitä puhumisesta.

Toi Overeemin pointti että betting odds on se kaikkein objektiivisin mittari että kenen oikeasti luullaan voittavan ennen matsia. Itse olen aikoinaan samaa argumenttia käyttänyt paljon. Tottakai yleisön suosikit saavat aina "ansaitsematonta" painotusta kohdalleen mutta aika monessa casessa voidaan kyllä aika hyvin päätellä että kenellä voisi olla näitä ilmaisia "idioottien" dollareita puolellaan.

Overeemin kertoimia nyt on aika vaikea sanoa mutta voisi aika kohtuullisella varmuudella sanoa että Fedor ottaisi rematchin niin kertoimet olisivat varmaan 5:1 Fedorille niin tuntuu aika typerältä sen jälkeen kuunnella kommentteja että "kun kerran Fedor hävis Werdumille niin selkeesti todistettu että mies on paska". Veikkaisimpa että edes Brock tai Cain eivät pystyisi kertoimissa Fedoria voittamaan vaikka mies on täysi kassafloppi niinkun monet muistavat kehua tälläkin forumilla (ihan kuin joku muu pystyisi myymään pvptä SFlla)).

Eiväthän ne vedonlyönti-kertoimet voittajaa kerro mutta aivan 100 varmasti ennustavat voittajaa paremmin kuin mikään ranking systeemi. Mielipiteitä on kuin persereikiä mutta kun pitää oikeasti panna jotain sen mielipiteen taakse niin alkaakin mieli kummasti muuttua.

Ja Brockilla sentää tulee ihan takuu varmana WWE/bodyfriikki dollareita vedonlyöntiin takuulla reippaasti ja eiköhän ne meksikaanitkin tule Cainia lyömään vetoa ainakin hänen lehtikirjoitustensa perusteella mies on kuulemma melkein pyhimykseksi lyöty jo. Kaippa ne venäläiset mafiosot lyövät vetoa Fedorin puolesta mutta on se venäläinen yleisö jenkkilässä ainakin jäänyt aika huomaamattomaksi.

Spekuloinnin ymmärtäis erinomaisesti, jos kyse oli douppauksesta kiinnijäämisestä eikä siitä puhumisesta.

No onhan nuo "syytökset" (en keksinyt parempaa sanaa) aika suoraviivaisia. Ei voi varmasti tule yllätyksenä kenelläkään että tuollaisista kommenteista saattaa seurata keskustelua internetin foorumeilla. Tibau on kuitenkin aika nimekäs ottelja ja oli douppaus miten yleistä tahansa, on se kiellettyä ja epäilyistä voi vähintäänkin huonoa julkisuutta aiheutua.

Back
Ylös Bottom