Terve vaan tänne.
Olen nyt lueskellut näitä juttuja jonkin verran ja ajattelin varmistella oonko ihan ymmärtäny oikein. Olen 17v 186cm 115kg. Salilla olen käynyt nyt pari kuukautta säännöllisesti ja aikasemmin vähän säännöttömämmin vajaa 2 vuotta.
Olen miettinyt ja koittanut nyt viikon tollaista ruokavaliota mikä tuntuu hyvältä, ettei ole nälkä ja jaksaa.
Kysymys kuuluu mitä pitää muuttaa?
Aamu: 2x puolikas ruispala, 3x keittokinkkusiivu, 2x juusto, tuorekurkkua ja vitamiinipilleri
Päivä: mitä koulussa onkaan
Iltapäivä: Tonnikala/kana/jauheliha, makaroni/riisi, raejuusto&punajuurisalaatti
Ilta: 2x puolikas ruispala, 3x keittokinkkusiivu, 2x juusto, tuorekurkkua
(ED: joka päivä menee vähintään 3l laimeata mehua, appelsiinimehukatti ja vettä)
Tarkoitus olis vielä iltaisin alkaa tekemään jonkinlainen munakas, mutta mitä siihen pitäisi laittaa? Ja miltä muuten näyttää ruokailut?
Laskemisen aattelin aloittaa huomenna, kaikessa muussa paitsi kouluruuassa.. :( Lukiessani olen tullut siihen ajatukseen että proteiinia tulee liian vähän, ja aattelin aloittaa korjata sitä maitorahkalla mutta järjen kanssa. Tilasin Shopista
tälläisen
ihan testitarkoitukseen toimiiko.
Reenit:
ma: sähly 1h
ti:punttis koko kroppa kerralla
ke: lentopallo 1½h
to: punttis koko kroppa kerralla
ja loppuviikko aika hiljasta, Talvisin tietenkin aina kun mahollista jääkiekkoa pelaamaan ulkojäälle, tarkoitus olisi lähteä kävelemään/hölkkäilemään iltaisin...
Pääasiallinen tarkoitus olisi pudottaa painoa/kiinteyttää. Lisävoimaa saa kun treenaa vaan.. ;)
Kaikenlaiset vinkit olisivat tervetulleita..