Tsau, tarkoitus oisi aloittaa tässä kunnon kuntokuuri. Olen kyllästynyt tähän jatkuvaan väsyneeseen oloon ja muuhun paskaan. Kävin tekemässä inbody mittauksen.
Setit ovat seuraavanlaiset ->
Paino: 109.2
Lihasmassa: 38.0
Rasvaprosentti: 39.2
EVW-suhdeluku: 0.367
Millasta saliohjelmaa/ruokaohjelmaa lähtisitte itse noudattamaan. Tarkoitus olisi saada oma paino jossain vaiheessa siihen 80 kilon hujakoille. Tarkoittaako tuossa lapussa perusaineenvaihdunta (1806kcal) sitä minkä verran voin syödä vuorokaudessa että en lihoa?
Jos ei aikasempaa salikokemusta ole, niin varmaan joku perusliikkeillä tehtävä voi olla hyvä. Itse lähtisin seuraavalla:
3x15 Kyykky
3x15 Penkki
3x15 Ylätalja
3x15 Pystypunnerrus edestä
3x15 Hauiskääntö
3x15 Vatsat
Tommonen setti 2-3 krt/vko (ei peräkkäsiinä päivinä) pienillä painoilla aloittaen ja 2.5kg lisäten kun saa setin täyteen. Kun tulee raja vastaan, ettei enää mee, niin tiputtaa sen 5kg painoja ja aloitaa uudestaan nosteleen. Näin säilyy motivaatio ja tavoitteita treenissä, joka on aika tärkeätä. Pidä vaikka kännykässä exceliä, johon merkkaat painot. 3kk tuota, ja sitten voi vaikka vähän toistomääriä tai liikkeitä muutella. Kyykky, penkki ja pystäri kannattee kuitenkin pitää.
Ruokana perus kotiruokaa, välttäen ylimääräistä sokeria. Ja muista juoda vettä, 2l/päivä+treeni- ja ruokajuomat riittää. Itellä on aika perussetti
Aamupala: Puuro
Lounas: Työruokala, paljon vihanneksia
Välipala: Protskurahka
Päivälllinen: Perus kotiruokaa, kana/riisi on hyvä. ja paljon vihanneksia. Raejuustoa
Iltapala 1: pari palaa leipää ja maitoa
Iltapala 2: Banaania, rahkaa, maapähkinöitä, siemeniä, vehnäalkioita, hunajaa
Laihtuahan ei voi jos ei syö
Tsemiä uuteen elämään!