maltsu
VIP
Aloittelija olen, mutta vatsaa hinkannut vähän pidempään ja painoa pudotellut samalla, joitain mietteitä: Alhainen rasvaprosentti, ei ole oikotietä... Itsellä paino pudonnut tasaisesti vuoden päivät kun lopetin kaiken leivonnaisten, karkin, sipsien yms. selkeän p**karuoan ostamisen himaan. Siis kokonaan, ei lauantaina, ei nimipäivänä, ei mistään syystä, kaikki pois. Jos tekee mieli "napostella", niin sitten kinkku-juustoleipä.. En kaipaa enää noita "herkkuja". Itse teen "alavatsalle" istumaan nousuja pieni levypaino niskan takana vinolla penkillä. Painon lisääminen nimenomaan niskan taakse lisää venytystä ja momenttia alavatsassa huomattavasti. Joskus luin että jalkojen nosto olis alavatsalle hyvä ja niitä teinkin, nyt en enää tee kun tuntuu että nuo istumaan nousut lisäpainolla tuntuis toimivan hyvin. Molempi parempi toki.. Lisäksi teen vatsarutistuksia koneella, mutta se tuntuis enemmän ylä- kuin alavatsan jutulta. Toki silläkin sais hienon alavatsan jos olis se rasvaprosentti alhaisempi... Itselläkin vielä hieman matkaa jäljellä, nimenomaan sen rasvaprosentin kanssa. Siitä alavatsasta ne läskit viimeiseksi lähtee, tämän olen itsekin huomannut.Oisko kellään mitään hienoa kikkakolmosta, millä sais alimmat vatsalihakset paremmin näkyviin?