Meta title: 💥 Aloittelijan peruskysymykset – paikka jossa tyhmät kysymykset muuttuu kovaksi kehitykseksi

Meta description: Keskustelua treenin, ruokavalion ja tekniikan perusasioista – kaikki aloittelijoiden kysymykset yhteen paikkaan ilman turhaa naljailua.

Eli siis, skolioosia on sellaset 5 astetta oikealle puolelle, mitä ootte mieltä kannattaako lähteä kyykkäämään vai pysynkö prässissä? Mavea oon vetäny sen 180kg, mutta skolioosin takia lihaa on mennyt vasemmalle puolella enemmän!

Olis iha mielenkiintosta selaa, koska jos ymmärsin ton kuvauksen oikein ni meikäpoikahan treenaa 15 kertaa enemmän viikos, ku ehkä kantsis :D

Muista katsoa myös Ostos-TV:tä, niin saat luotettavat ohjeen kuinka tulla kilpatason bodariksi pelkän abtronicin avulla treenaamatta lainkaan.

"present a scientifically proven formula for maximizing muscle development in just 12 minutes a week. " eli lukematta paskaa.

En mä tota kirjaa oo kirjottanut :D Ja jos kysyisit sen kirjottajilta ni ne varmaa sanois että tosissaan ollaan :D

Tulitko miettineeksi, miksi monet _menestyneet_ kehonrakentajat treenaavat lähes 6päivänä viikossa ja parikin kertaa päivässä? Äkkiseltään vois skeptikkona luulla, että tuollainen kirja myy, koska oishan se kiva saada tulosta helvetin vähällä työllä.

Hauiskääntö

Onko normaalia jos olkapää lähtee viimeisissä seteissä pikkasen ylöspäin? Muuten olen aika hyvässä kunnossa, mutta toi hauiskääntö on vielä pikkasen outo ja siihen pitäs saada vielä joku hyvä tekniikka.

Ikä:14
Pituus:170
Paino:60kg

Tulitko miettineeksi, miksi monet _menestyneet_ kehonrakentajat treenaavat lähes 6päivänä viikossa ja parikin kertaa päivässä? Äkkiseltään vois skeptikkona luulla, että tuollainen kirja myy, koska oishan se kiva saada tulosta helvetin vähällä työllä.

Ei välttist, kyl se on mun mielest mukavaa vähä nostella salil ja tehdä vähä isompaa määrää eri liikkeit, vaiks takaraivos tietääki et aika hyvin jo muutamal isollaki liikkeel osuis lähes kaikkii lihaksii :D No onhan toi varmaa vähä yliampuvaks (tahallaanki?) tehty, jos miettii et lämmittelee, hitaallakin cardiol on paikkansa yms aikaa vievät jutut, mut et miten saa isoimman vastineen ajallee. Esim kumman luulet saavat enemmän gainsseja a)tyypin ku treenaa samanlaisella ohjelmalla yhden sarjan per liike vuoden ajan vai b) sama ohjelma ku a kohdan tyypil mut tekee 3-5 sarjaa per liike mut onki tehnyt vast puolvuotta? Ja kuinka iso olisi ero näitten jamppojen välil loppuen lopuks vaiks toi useamman setin kaveri sit oliski vetänyt jo vuoden? 2 kertaa enemmän? puoltoista kertaa enemmän? doubt it, veikkaan että heidän lihas kasvunsa olis miltei sama jopa :D Must tuntuu et monella on ajatus et mitä kovemmin ja enemmän treenaa ni sitä nopeemmin saa tulosta, vaikka todellisuudessa ne treenivuodet määrää paljon paremmin kui kehittynyt on jos nyt on sinnepäinkää osunu treenit ja syömiset :D

Ei ole mitään haittaa, mutta tavallasella ruoalla pärjäät alkuun hyvin. Aloita se treenaaminen ensin ja mieti sitten vasta mihin ravinteisiin rahat käytät.

kävin tänään bodyattackissa ja se ei tuntunut edes kovin rankalta? olen treenannut jo pitään juoksua ja salia yms ja liikun muutenkin paljon
silti mietin teinö jotain väärin vai miksi tunti ei tuntunut niin rankalta ja voimia vievältä kuin useimmat väittävät?

Kreatiinissa lukee että alkuun latausjakso 20g/päivä, sitten ylläpitoa (oisko ollu 10g/päivä) ja sitten taukojakso. Ite oon käyttäny vaan treenipäivänä aamupalaan about 5g ja vesipulloon toinen mokoma treeneihin eli ns. Täsmäkäyttönä ja tuntunut ainakin toimivan hyvin ja kunto ihan hyvin alkanu kohoomaan.... Onko ton täsmäkäytön hyöty vain psykologinen vai voiko sitä käyttää noin, vaikka purkissa muuta lukeekin? Toki täytynee muistaa myös valmistajan motiivi saada ainetta kulumaan mahdollisimman paljon.... Olen siis 18v. Opiskelija ja koitan venyttää penniä ja jotenkin tuntuu paremmalta kun vetää tuommoista ns. Luonnotonta ainetta mahdollisimman harvoin (kyllähän keho sitä itse tuottaa mutta....)

Käytän tällä hetkellä Xtend intraa. Annostus menee niin että 1scooppi 3dl vettä. Tuosta tulee aika vähän juomaa kun yleensä vettä menee se 1-2litraa. Kuitenkaan pakkauksessa ei luo kuinka monta annostusta saa tehdä niin voinko huoletta tuplata tuon annoksen 2 scooppia ja 6dl vettä?

Back
Ylös Bottom