Meta title: 💥 Aloittelijan peruskysymykset – paikka jossa tyhmät kysymykset muuttuu kovaksi kehitykseksi

Meta description: Keskustelua treenin, ruokavalion ja tekniikan perusasioista – kaikki aloittelijoiden kysymykset yhteen paikkaan ilman turhaa naljailua.

Hei tuli mieleeni että miten voisin itse sekoittaa massan lisääjän?
Heitänkö 4kg Whey80 ja 2kg Dextroa sekaisin siis kaikki?
Ollut käytössä 2kk Serious mass 5,5kg säkki :D
Mutta olen ruvennut tosiaan itse sekottamaan palkkarin :D

Hei tuli mieleeni että miten voisin itse sekoittaa massan lisääjän?
Heitänkö 4kg Whey80 ja 2kg Dextroa sekaisin siis kaikki?
Ollut käytössä 2kk Serious mass 5,5kg säkki :D
Mutta olen ruvennut tosiaan itse sekottamaan palkkarin :D

:face:

Et heitä säkkejä sekaisin. Aina kun teet palkkaria, otat mitalla molemmista säkeistä erikseen siihen samaan palkkariin tarvitsemasi määrän. Jos heität säkit vain keskenään sekaisin saat hyvin epätasaisesti jakautuneen seoksen.

:d onko järkee ostaa tota fitnessiltä: http://www.***************/5/fi/artiklar/malto-flex-pure-4-kg
Kumpi on parempaa Malto vai dextro? Ku pitäis saada massaa :D

:D Syönkin miks ette voi antaa suoraa vastausta?
Ostan sit Mutant massii!
Eiks se ole sillai et jos tarviit prodee 150g niin voit ottaa vaik whey80 niin 60g vai?

Onko mitään hyötyä alkaa käyttämään crazea vuoden salilla käyneenä? Silloin tällöin vaivaa väsymys salilla joten toivoisin tuosta edes jotain virtaa irtoavan.

Onko mitään hyötyä alkaa käyttämään crazea vuoden salilla käyneenä? Silloin tällöin vaivaa väsymys salilla joten toivoisin tuosta edes jotain virtaa irtoavan.
Hei oon itekki alottanu crazen käytön noin 4kk sitten voit ihan vapaasti käyttää:) Ainakin itselläni Craze piristää ja tuo enemmän Fokusta ja keskittyy jne paremmin :D

Ihan yhtä paljon sä siitä voit hyötyä, ku joku kokeneempi. Tosiaan kannattaa käyttää sitä vaan silloin tällöin, koska siihen kehittyy toleranssi ja pitkittyneenä tolle väsymykselle kannattaa ehkä hakea jotain syytäkin...

Ostan sit Mutant massii!
Eiks se ole sillai et jos tarviit prodee 150g niin voit ottaa vaik whey80 niin 60g vai?

Joulurauhaa nyt. Ei noi kaikki maailman ravinteet oo välttämättömiä. Ja heraa nyt voi syödä ihan niin paljon ku vaan tarviit mutta eri juttu onko fiksua ottaa kaikkea prodee lisäravinteista....

Ostan sit Mutant massii!

Ei sitä päivän protsku annosta oo tarkotus myöskään kerralla vetää. Pitkin päivää pitää syyä. Ps pitäisköhän tolle bartille pistää ihan oma ketju pystyyn, vastailkoot sinne sitten ne ketkä jaksaa :D

Meneekö perus whey proteiinijuoma jollain tapaa huonoksi jos sen sekoittaa jo aamulla mutta juo vasta iltapäivällä? joo tiän, voisi myös heittää vaan jauhot purkkiin ja lisätä veden, mutta tuo olisi vielä helpompi.

Meneekö perus whey proteiinijuoma jollain tapaa huonoksi jos sen sekoittaa jo aamulla mutta juo vasta iltapäivällä? joo tiän, voisi myös heittää vaan jauhot purkkiin ja lisätä veden, mutta tuo olisi vielä helpompi.

kylmässä tuskin menee miksikään. Lämpimässä säilytetty juoma taas saattaa tuoksua vähintäänkin erikoiselta, etenkin maitoon sekoitettuna

Itse lisäisin veden vasta juuri ennen juomista, ihan vaan siksi että noihin shakereihin ei voi koskaan luottaa jos joutuu jossain repussa/kassissa kantamaan. Maidon kanssa saattaa alkaa pilaantua lämpimässä (+karmean makuista lämpimänä), veden kanssa ei mee miksikään muuta kuin että lämpimänä maistuu myös kuralta.

Kuinka saada litteä vatsa?

Päätin nyt uskaltautua kysymään täältä neuvoa kun tänään salinohjaajakaan ei keksinyt mulle sopivia liikkeitä vatsalihasten monipuolisempaan teenaamiseen. Oon siis nuori tyttö jolla on iha ok vatsalihakset (suoralla vatsalihaslaitteella 30-35kg ja sivuvatsalihaslaitteella 25kg) mutta haluisin treenata vatsalihaksia monipuolisemmin. Ongelmana on kuitenki se että käsilihakset ei riitä pitelemään tarpeeksi painavaa painokiekkoa (10kg>) esimerkiksi sivuvatsalihaksia matolla treenatessa.

Sitten jotta tietenkin sais vatsalihaksia näkyviin pitäisi saada hieman massaa vatsanseudulta pois. Läskiä ei ole ainakaan paljoa, mutta sen verran että istuessa parit makkarat löytyy. Auttaako vain aerobic-laitteet?

Pahoittelen ehkä hieman sekavaa teksiä, yritin selittää asiat jotenki selvästi. Niin ja painoa löytyy 60kg ja pituutta 170cm jos se on oleellinen asia.

t. Amatööri

Proteiinit voivat denaturoitua jos joutuvat olemaan pitkään vedessä. Itse suosittelisin pitämään kuivana. Samoin monet jauheet tuppaa paakkuuntumaan vedessä ja jäämään märiksi klönteiksi sheikkerin pohjaan kiinni. Niitä ei saa pois sieltä vaikka ravistelisi haukat hapoille.

- - - Updated - - -

Päätin nyt uskaltautua kysymään täältä neuvoa kun tänään salinohjaajakaan ei keksinyt mulle sopivia liikkeitä vatsalihasten monipuolisempaan teenaamiseen. Oon siis nuori tyttö jolla on iha ok vatsalihakset (suoralla vatsalihaslaitteella 30-35kg ja sivuvatsalihaslaitteella 25kg) mutta haluisin treenata vatsalihaksia monipuolisemmin. Ongelmana on kuitenki se että käsilihakset ei riitä pitelemään tarpeeksi painavaa painokiekkoa (10kg>) esimerkiksi sivuvatsalihaksia matolla treenatessa.

Sitten jotta tietenkin sais vatsalihaksia näkyviin pitäisi saada hieman massaa vatsanseudulta pois. Läskiä ei ole ainakaan paljoa, mutta sen verran että istuessa parit makkarat löytyy. Auttaako vain aerobic-laitteet?

Pahoittelen ehkä hieman sekavaa teksiä, yritin selittää asiat jotenki selvästi. Niin ja painoa löytyy 60kg ja pituutta 170cm jos se on oleellinen asia.

t. Amatööri

Jos ei kädet jaksa pitää 10 kg kiekkoa niin kannattais ihan yleisen hyvinvoinninkin takia treenata vatsojen lisäksi vähän tuota perusvoimaa kroppaan.

Back
Ylös Bottom