^Ruokaa.... ruokaa paljon
E. Koita myös eri penkkejä jos tavan tankopenkki junnaa.
E. Koita myös eri penkkejä jos tavan tankopenkki junnaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen aloittanut myös kreatiinin ja proden käytön ja oon havainnu etenkin käsissä pientä kiristymistä? Johtuuko lisäravinteista?
Pitäisikö tehdä normipenkin sijasta vaikka kapeaa penkkiä samalla tyylillä millä olen tehnyt normaalia penkkiä? :o
En tiedä onko jo kysytty koska en jaksa alkaa 1600 sivua käymään läpi yksinkertaisen kysymyksen vuoksi...

Pro tip: Pistä jääpala sinne sekaan, niin se palkkari pysyy kylmänä. ;)Ite teen himassa valmiiksi palkkarin ja reenin jälkeen vedän suoraan ykkösellä lämpimät litkut naamariin. Ei oo kyl mikää maailman viehättävin maku :D
:face:
Minen enää jaksa.. no okei, tän kerran vielä, sun takias panda. Premissit olivat; omalla painolla tehtävä ja leuanveto ei käy. On, vaikeata, todella.
Pro tip: Pistä jääpala sinne sekaan, niin se palkkari pysyy kylmänä. ;)
Eli kun pakkislainen ei ymmärrä kysyttyä, niin vika on kysyjässä, vai kerrotko mulle, mikä siinä ensimmäisessä kysymyksessä oli niin helvetin epäselvää...

Pakkiksella kysellään jatkuvasti vastauksia treenipulmiin, jotka ovat ns. itse aiheutettuja. Kyselijällä on jotain täysin naurettavia syitä omituisiin vaatimuksiinsa. Monesti kysellään esim. supertehokasta ja kokonaisvaltaista punttitreeniä, jonka voi tehdä anttilasta ostetuilla muovikässäreillä. Syy: en kehtaa mennä kuntosalille. Vastaavasti monesti kysellään vaihtoehtoisia, mutta yhtä tehokkaita liikkeitä maastavedolle. Syy: en halua opetella mavea. Jos kysyjä erityisesti rajoittaa kysymyksenä kehonpainolla tehtäviin liikkeisiin ja sulkee pois leuanvetovariaatiot, niin taustalla haisee vahvasti jokin vastaava rajoite.
Kysymyksesi on noilla premisseillä täysin triviaalinen, jopa siinä tapauksessa jos jostain löytyisi jokin liike, joka täyttäisi nuo vaatimukset. Miksi muuten yhtäkkiä kuminauhat kelpaavat? Juuri tämän takia olisi kätevää tietää laajempi konteksti. Mitkä apuvälineet kelpaavat ja täytyykö vastuksen sittenkään olla oma kehonpaino?
Miltei joka paikasta löytyy jotain esineitä, millä voi tehdä kulmasoutua. Voi myös pujottaa pyyhkeen jostain sopivasta välistä ja vedellä leukoja tai noita inverted roweja tai jopa jotenkuten face pulleja (jos haluaa treenata muutakin kuin latseja). Voi tehdä melkein missä vain. Mutta nämä eivät täytä (tuntemattomasta syystä) laadittuja premissejä.
Vastataksesi kysymykseen, millä Mikko pääsee kaupunkiin, kun bussi ei käy, sinun ei tarvitse tietää miksi bussi ei käy.
Oon nyt alkanut viimeaikoina miettimään, että mistä Domsit itseasiassa johtuvat ? Kun joskus niitä tulee kevyemmälläkin treenillä ja joskus niitä ei tule vaikka tekis miten intensiivisen ja kovan treenin ?
Nyt mieltä askarruttaa että mitä lisäravinteita minun olisi hyvä käyttää ruokavalion lisäksi?
Mikä olisi hyvä palautusjuoma, onko mistään rasvanpolttotuotteista oikeasti mitään hyötyä?
Esimerkiksi alkuperäinen premissi 2. sulkee pois kuminauhan. Kuminauha ei ole kehonpainolla suoritettava liike. Kuitenkin mielivaltaisesti hyväksyit sen. Tämä tarkoittaa että taustalla on jotkin muut oikeat premissit joista nämä antamasi kaksi olivat karkeat yleistykset. Tämä tarkoittaa myös että ne oikeat premissit ovat edelleen tuntematon syy.