Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuuluuko voimapyörän tuntua käsissä ja olkapäissä. Nimittäin tulee kauhea paineen tunne olkapäihin, kun tekee voimapyörää.
No ei ole kyllä kokemusta tuosta g6, mutta näin olen ymmärtänyt että sehän on enemmän tuollainen massa ohjelma, eli jos haluaa peilikuvaan muotoa. Mutta jos tosiaan ei ole yhtään tullut voimaa lisää niin kai sitten on joku pielessä. Vedät vissiin 10 toistolla? Onko sinulla sitten ne viimeiset toistot aina sellasia että nipin napin menee, eikä mitään akkojen pumppausta(näitä näkee aika usein että 10kilolla tehään jotain laitetta eikä ilmekkään värähdä)
Millaista 1-jakoista suosittelette?? Arnoldin G6 on koluttu läpi jo pariin kertaan eri variaatioina, eli ei ainakaan ihan samaa.
Voikos forkut kehittyy yhtään etunojapunnerruksilla ja dipeillä ?
Mietein tässä, että pitäiskö vaihtaa palautusjuomaa ? Olen nyt käyttänyt ihan vaan Gainomaxia ja nyt törmäsin lähikaupassa Fast Hera 80. Vertailin vähän hintoja, niin tulisi tuo Hera halvemmaksi. Mitä mieltä ?
Mietin tossa gymloceja kattoessa että roinaako mike?
Mietin tossa gymloceja kattoessa että roinaako mike?
Mitä tehdä ku ei oo penkki tulos kasvanu puoleen vuoteen juuri mihinkään? Edelleen jaksaa veivata 85 kilolla sen 3x5, mutta siihen se sitten jääki. 1-jakoisella oon vetäny 2xviikkoon koko kropan läpi. Pitäiskö alkaa tekemään jollain useampi jakoisella ohjelmalla vai mitä? Pelaan myös sählyä 2xviikkoon.