Moro!
Pitkään oon pakkotoiston sivuja lueskellu ja päätinpä sitten rekisteröityä tännekki!
Mikä on ongelmana kun en vain suostu saamaan painoa/massaa lissää..?
Mittani on: 173Cm + 60kg.
Ikää 15.
Eli yrittäisin saaha tuohon vielä semmoset 4-6kg lisää painoa,sillä tunnen olevani jotenki laiha vaikka monet kaverini sanovat että oisin harvinainen "Salikimppu" sillä treenaan koulun salilla aika paljon välitunneilla(luokan kanssa). :face:
Itse en ole tätä mieltä.
Tosiaan millään kutilla en saa painoani nousemaan vaikka syön sinänsä aika paljon, ja en liiku juurikaan kuin mopolla (sillon tällöin vedän 10-15km lenkin kaverin kanssa juosten) Tosiaan harva viikko.
Harrastin nyrkkeilyä n.4 vuotta ja tunnen olevani sinänsä hyvässä kunnossa.
Ja tarkotus olis nyt alkaa käymää salilla nostamassa rautaa n.3krt viikossa yhen frendin kaa joka on jo vähä pitemmän aikaa pyyeskelly tonne BC:lle,Joten päätinpä tosa 3pv sitten hankkia sen,ja niin tein. Nyt oon tosin käyny ton 3 päivää ja hyvältä on tuntunut. Nää ensinmäiset päivää oon testaillu laitteita ja tutustunut paremmin.Tarkotus olis saaha tota ruuminrakennetta vähän "suuremmaksi":D ja lihasmassaa,ja sehän tullee luonnolisesti syömällä kunnolla!
Täsä oon pitäny tota painoo yllä nyt n.2vk ja se ei sitten nouse millään..Puntarilla käyn joka 2.päivä,aamulla ja illalla (treenin jälkee) mutta mitään tulosta en oo siinä nähny (missä vika?) Raja on pyöriny siinä 60,3-61.2kg mutta ei suostu menemään etes tuohon 65kg.
Eli kahen viikon aikana oon laittanu "ruokavalion" jollain lailla parempaa kuntoon, ja yritän syödä säännollisesti.
Tänään ruoka oli:
Aamupala 07:30-08:00 , 2kpl Ruisleipää+2 kinkkusiivua per pala (4) + 3 juusto siivua + jotain jogurttia mitä satuin löytää kaapistä + banaani + 2 lasia sinistä maitoa.
Koulu-ruoka 11:00-11:45 , Jauheliha keittoa lautanen täytee + näkkäri + salaattia + 3 lasia maitoa,
Välipala kotona 15:00-? Mysliä n.50g + 1 ruisleipä + siivukinkkua + 2palaa juustoa + banaani + lasi maitoa ja vettä.
Päivällinen kotona 17:00-18:00 (en ollut kotona)
Päivällisen söin siinä 19:00 aikoihin, Tonnikalapastaa täys laudallinen + ruisleipä + siivukinkkuu(:D) + 2 siivuu juustoo + 3 lasii maitoa.
iltapala (saa nähä ku tulee kotiin,kui myöhää menee) tarkotus kummiski, Taas ruisleipää/-täysjyvää 2kpl, 2 kinkkusiivua + 2 juustoa + 2 lasii maitoa + jogurttia.
Ensviikolla sitten samaa tahtii mennää,onko tää nyt minkälainen päivän lista aloittelijalle?
Tätä vetäny nyt ton kaks viime viikkoo ja paino se ei perkele nouse! :wtf:
edit:Onko kellään hyvää palautetta jostain kaupasta ostetusta palkkarijuomasta/massajuomasta, Sillä eka olis vetää noilla kaupan herkuilla mitä löytyy, jos sali innostus kasvaakasvamistaan niin siirtyä sitten netistä saataviin.
Tehokasta+edullista!
Kiitoksia todella paljon!!!