Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
http://www.***************/5/fi/artiklar/massanlisays/mutant-mass
mitäs ootte mieltä tosta?
Mä en itse pidä mistään mutantin tuotteesta, ihan vaan sen takia kun tuotteet lupaavat ihan liikaa kaikkea...
"MUTANT MASS perustuu kahden vuoden tieteelliseen tutkimukseen. Tuotteen valmistuttua se kokeiltiin kuntosaleilla mm. kehonrakentajat ja voimaharjoittelijat. TULOS: ainoastaan lisäämällä yhden MUTANT MASS-annoksen päivässä on mahdollista kasvattaa jopa yli 2 kg rasvatonta lihasmassa 14 päivässä, lisäämään penkkipunnerrusta 5-10 kilolla ja lisäämään rintakehän mittaa 2,5 senttimetrillä."
Mikä on hyvä tapa polttaa rasvaa? Pitkät lenkit? Lyhyet mutta intensiiviset? Puntin jälkeen jolkottelu? Palkkarin kanssa jotain kikkoja? Aamulenkit? Ja yhä edelleen tietty minimaalisella lihas/voimakadolla. Ihan kesää silmällä pitäen, jos nyt tahkoo lihaa niin vituttaa jos dieettaankin ne vahingossa pois..
Ajattelin alottaa ton G6 ens viikolla, mut yhteen juttuun haluaisin selvyyden!
Pitääkö mun syödä joka päivä yli kulutuksen vai ainoastaan treenipäivinä? Kuinka paljon enemmän normaalikulutukseen nähden?
Voinko välipäivinä käydä lenkillä ja jättää kalorivajetta ja välttyisin lihomiselta?
Pelottaa vähän toi lihominen, vaikka normaalipainoinen oonkin.
Haluutko lisää lihasta? Jos haluut niin plussilla mennään, joku 500kcal plussalla päivässä. Kuhan syöt terveellisesti (ei hirveästi karkkia, limsaa, roskaruokaa jne.), nukut kunnon yöunet ja treenaat hyvin niin ei tuossa nyt hirveästi pääse
lihoamaan ja treenit menee helpommin kuin miinuksilla. Kannattaa syödä jokapäivä samalla lailla jos haluat kunnolla kehittyä ja välipäivinä voit toki tehdä vaikka kävely- tai juoksulenkin, itse tiedät mikä on parhaaksi, itsellä ei ainakaan palautuisi paikat jos kävisin 3 kertaa viikossa vetämässä kokokroppa treenin ja 3 kertaa juoksulenkin. Esim. kävely reipasta vauhtia on hyvä vaihtoehto ja mahdollisesti kevyttä venyttelyä siihen päälle.
Kannattaako tehdä leukoja siten, että antaa käsien mennä täysin suoraksi, vaivähän jättää sellaista koukistumista alhaalla?Tuntuu, että menee paljon paremmin selälle jos jättää vähän vajaaksi alhaalla..
Ja sitten hauiskäännöistä:Oon aina tehnyt hauiskäännöt siten, että kädet menee täysin suoraksi alhaalla, kannattaako jättää vähän vajaaksi myös tässä?(Enemmän tuntumaa hauiksiin ja enemmän toistoja saa tehtyä?)
Vastaus tähän vaihtelee varmaan vastaajasta, mutta mun mielestä:
- intensiiviset kuntosalitreenit (supersarjaa ja minimaaliset palautukset), syke koko ajan korkealla 3-5 x viikko (tai vaihtoehtoisesti lyhyempiä treenejä sekä salilla että omalla painolla 2 x päivässä 5 x viikko)
- salin päätteeksi tai erillisenä harjoitteena lisäksi hiit 2-5 x viikko
- ruokapuoli kuntoon (paljon hyvälaatuista proteiinia, sopivasti rasvaa mutta hiilarit aika pieneksi)
- ruoan ajoitus (hiilarit lähellä treeniä)
- ei turhaa aerobista
- haaraketjuisia aminohappoja täytyy saada
Tuosta 1-3 kuukautta ja kerkee vielä massaakin ottaa ennen kesää.
Kannattaako tehdä leukoja siten, että antaa käsien mennä täysin suoraksi, vaivähän jättää sellaista koukistumista alhaalla?Tuntuu, että menee paljon paremmin selälle jos jättää vähän vajaaksi alhaalla..
Ja sitten hauiskäännöistä:Oon aina tehnyt hauiskäännöt siten, että kädet menee täysin suoraksi alhaalla, kannattaako jättää vähän vajaaksi myös tässä?(Enemmän tuntumaa hauiksiin ja enemmän toistoja saa tehtyä?)
Puolet liikkeestä.. Mistä sää tiedät kuinka paljon ne kädet jätetään koukkuun? veikkaanpa että kysymys kuului melkein vain, että onko kädet AIVAN suorana vai ihan vähä koukussa, vai?Voidaan myös ajatella että tullaan vahvoiksi sillä liikeradalla mitä tehdään. Puolet liikkeestä jää tolla tyylillä leuoissa tekemättä ja eksentrinen vaihe melkeinpä huomiotta. Saa kaikkiin liikkeisiin lisätä reilusti toistomääriä jos tekee vain osan liikkeestä. Fiksua? Enpä usko.
Voisi itekkin kokeilla tuota HIIT treeniä jos se kerran toimii paremmin kuin perus aerobinen ?
Voisi kuitenkin salilla soutaa tai juosta matolla lisäksi.
Näin kiristellessä niin paljonko saisi syödä hiilareita päivässä ?
Enköhän mä luota suhun vähän enemmän :D Kiitoksia!
E: Mikä lasketaan turhaksi aerobiseksi?
Minkälaista HIIT treeniä suosittelet?
Itse nimittäin olen aikaisemmin sortunut hinkkaamaan perus aerobista ja sillä ei saa kun rupia perseeseen. No joo, rasvaa kyllä palaa mutta tuntuu että palaa lihaakin, etenkin jos sen yhdistää vielä VHH dieettiin niin sitten ei jaksa eikä kiinnosta koko treenaaminenkaan yhtään.
Itse siis meinasin lähteä ensiviikolla alkavaan dieettiin juurikin tuolleen, että salitreenit vähän pidemmillä sarjoilla, supersarjoja hyödyntäen ja palautusaikoja lyhentäen. Tuota HIIT tyyppistä settiä jossain vaiheessa mukaan, tosin meinasin tästä lumeasta ottaa hyödyt irti, pihassa kun riittää lapioitavaa, jos ei muuten niin rakentaa metsään labyrintin pojille lapiolla. ;)
Safkoja meinasin myös kikkailla siten että lepopäivinä enempi hiilaria ja vähempi prostkua ja treenipäivinä päinvastoin, vaikka tuossa nyt olikin sulla että hiilarit lähellä treeniä. Meinasin tuolla sitä että lepopäivinä sais varastot täytettyä ja jaksaisi treenata paremmin. Treenipäivinä sitten ehkä jälkipoltto toimisi paremmin jos ei hiilaria tule niin paljon? Palkkari toki mukana ja töissä on ilmainen ruokailu, joten en mä sitä jätä väliin kuitenkaan.

20 sek lapiointia täysillä (toinen puoli) ja sitten 10 sek tauko. Sitten taas 20 sek lapioo täysillä (toinen puoli) ja 10 sek tauko. Tätä neljä minsaa ja eipä muuta tartte tehdä. Älä siis aloita treeniä tällä. Näitä 4-5 minsan tabata- ja muita intervallitreenejä voi muuten napsia myös treenien loppuun jos psyyke antaa periksi. Treenien loppuun voi tehdä myös kuntopiirejä, tosin kannattaa valita niihin sellaisia liikkeitä joita ei muuten siinä treenissä tee.