Mäkin tarvisin jotain suuntaa antavaa treeniohjelmaa. Oon 17, 164cm/55kg ja jotain puolivuotta käynyt säännöllisesti salilla. Lähdin aikalailla nollasta liikenteeseen, että on noi nyt yllättävän hyvin lähteny kasvaan. Oon käynyt kolme kertaa viikossa kaikki lihakset läpi mut haluaisin nyt kuitenki vähän viedä eteenpäin tota reenausta ja jakaa vaikka noita jotenki. Mielummin siis kävisin useampina päivinä jos ei tarvis sinne aina asumaan jäädä = )
Tiistaina käyn aina jokatapauksessa ohjatusti kaikki lihakset läpi, joten tarviiko mun sitten olla maanantaina ja keskiviikkona kokonaan pois salilta että kerkee palautua? Sittenkö koko loppuviikko to-su sitä jaettua treeniä?
+ Enkä tiedä yhtään miten noita pitäis jakaa, mitä tekisin minäkin päivänä. Nii paljo intoa tonne salille, mutta niin vähän tietoa ja kun netistä lukee niin tuntuu että menee pää ihan sekasi.... Tarvis kerran jonku ihan kädestä pitäen kertomaan kaikki perusjutut nii olis varmaan huomattavasti helpompaa:D
Ruuassa oon vakiintunu tälläseen: aamulla kaurapuuro jonka kanssa marjoja ja mansikkakeittoa sekä raejuustoa tai kananmuna, kouluruoka, välipalaks hedelmä, kotona salaatti (lohi, kana tai tonnikala), treenin jälkeen smoothie/iltapala eli maitorahkaa, 2rkl soijarouhetta, marjoja, oliiviöljyä ja joku hedelmä vielä lisäks.
En oo varma, mut oma veikkaukseni on et syön liian vähän ainaki, koska tavoitteena on tosiaan aluks saada lihasta. En vaan oo uskaltanut tohon lisätä ruokaa vielä mihinkää ja kyllä toi ihan kylläisenä pitää.
Jotain pikasia parannuksia jos joku vois tosta heittää, nii olisin kiitollinen=)