Kysytääs nytten vähän neuvoja täältä, kun kerta tuli rekisteröidyttyä. Olen käynnyt nyt reilut puoli vuotta salilla 3-jakoisen ohjelman mukaan.
1-päivä: selkä+hauis: maastaveto 6x5, hauikset käsipainoilla 4x12, ylätalja 4x12, hauikset scotissa 4x12, kulmasoutu 3x12, alatalja 4x12 + vatsoja.
2-päivä: jalat+olkapäät: kyykky 4x10-12, pystypunnerrus tangolla 3x12, pohkeet 3x12, prässi 4x12, vipunostot 3x10, pystysoutu 3x10 ja takareidet 3x10+vatsoja.
3-päivä: rinta+ojentaja: penkki 4x12, ojentaja taljassa 4x12, rintaprässi 3-4x10-12, penkkipunnerrus kapealla otteella 4-6x10-12, rintaa ja ojentajaa taljassa+vatsoja.
Sitten olen käynnyt aika usein vielä tekemässä yläkroppaa erikseen yhtenä päivänä sekaisin miltä nyt on tuntunt. Semmonen pieni täydentävä treeni. Nyt kaipaisin jotain muutosta tohon treenaamiseen, koska tavoitteena on pudottaa vähän painoa ja tarkoitus olisi sitä myöten saada myös lihaksia vähän näkyviin. Ruokavalio ja treenivinkkejä siis tässä kysellään, että mitä teen jatkossa saavuttaakseni tavoitteita ? Ruokavaliossa olen tottunut elämään pääosin ilman pastaa, riisiä ja perunaa, eli aika proteiinipitoista saisi olla.