Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitääpä oikeen kysyä salin pitäjältä että tietäiskö se, eipä tuolla ny silleen väliä ole käytännön nostoissa mutta olishan se kiva tietää
Mistä johtuu että välillä ei meinaa jaksaa tehdä samoilla painoilla (yleensä viimeisiä) sarjoja loppuun asti, vaikka edellisellä kerralla (yleensä 2 pv aiemmin) meni hyvin? Ja mitä tässä pitäis tehdä? Laskea painoja vai vaan jättää ne viimeiset pari toistoa tekemättä?
Ostin Lidlistä (oli tänään tarjouksessa) tällaisen vatsalihasvyön, mikä antaa elektroideilla supistuksia vatsoihin, tuntuu melko tehokkaalta. Onko näitä esim. rintalihaksille, forkuille tai pohkeille? Tai yleensäkin muille lihasryhmille? Tässä lukee ohjeissa että ehdottomasti kielletty käyttämästä rinnan alueella, voi aiheuttaa sydämenpysähdyksen. Eihän tällaisilla mitään voimaa saisi, mutta definiota? Esim. samalla kun lukee tai katsoo elokuvaa. Vatsoissa tuntuu ainakin suht makiasti nämä rankemmat ohjelmat.
Nyt ei muutakun pidät sitä joka pv 3minuuttia 2viikon ajan niin saat unelmiesi vatsalihakset! Lidl=fail lidlistä vatsalihasvyö=epic fail
Minkä takia multa puutuu jalat kun yritän venytellä silleen lattialla istualteen jalat suoraan eteenpäin yhdessä ja siitä nojaa kroppaa eteenpäin? Siis toi jalkapöytä ja nilkoista alaspäin kokonaisuudessan rupee kihelöimään ja jos kauan venyttää niin menee ihan tunnottomaks melkein? Lakkaako sieltä veri kiertämästä? :D
Mitähän jätkä selittää? Mulla on jo ennestään vahvat vatsat, saan kevyesti +50 istumaannousua minuutissa. Ja tässä nyt alle tunnin tehnyt tällä, ei ole edes rankin ohjelma ja antaa aika kohtalaisen rankkoja supistuksia vatsoihin. Jospa koittaisit itse ennen kun avaudut? Itseasiassa mun piti just keventää tuota vastusta, koska ei enää kestä, tulee liian rankasti noi kun alkaa lihakset väsyä.
Laitteella on myös 3 vuoden takuu. Oon mä ennenkin ostanut Lidlistä kamaa mikä on toiminut varsin hyvin, mm. digikameran mikä kesti monta vuotta kunnes pudotin lattialle ja ihan riittävän hyviä kuvia tuli.
Ei kerro. No intin kuntotestissä 50 minuutissa on jo kiitettävä. Mulla on myös päkki, penkkaan 100 kg ja harjottelen vatsoja ihan samalla intensiteetillä kun penkkiäkin. Ja kyllä tuo sattuu vatsoihin aika vitusti, mulla oli äsken vastus 15 ja maksimi on 20. Jouduin keskeyttämään ohjelman koska en kestänyt enää kipua, ja kyllähän se nimenomaan samalta tuntuu kun tekisi lisäpainoilla vatsapenkissä salilla.
Anttilassa myydään muuten täysin vastaavaa laitetta, mutta puolet kalliimmalla. No, ehkä ei vaikuta vatsalihaksiin, mutta sattuu ainakin perkeleesti vatsalihaksissa. Jää nähtäväksi oliko hukkaostos...
Ei kerro. No intin kuntotestissä 50 minuutissa on jo kiitettävä. Mulla on myös päkki, penkkaan 100 kg ja harjottelen vatsoja ihan samalla intensiteetillä kun penkkiäkin. Ja kyllä tuo sattuu vatsoihin aika vitusti, mulla oli äsken vastus 15 ja maksimi on 20. Jouduin keskeyttämään ohjelman koska en kestänyt enää kipua, ja kyllähän se nimenomaan samalta tuntuu kun tekisi lisäpainoilla vatsapenkissä salilla.
Anttilassa myydään muuten täysin vastaavaa laitetta, mutta puolet kalliimmalla. No, ehkä ei vaikuta vatsalihaksiin, mutta sattuu ainakin perkeleesti vatsalihaksissa. Jää nähtäväksi oliko hukkaostos...
No onneksi olkoon kiitettävästä intin testissä, mutta ei se edelleenkään kerro vahvoista vatsalihaksista noin niinkuin oikeasti. Onneksi olkoon myös 100kg penkistä, vaikka en käsitä että miten se nyt tähän mahtaakaan liittyä. Jos susta kipu on kivaa, niin kannattaa kokeilla myös niiden lihasten hakkaamista kepillä. Tiedä vaikka kasvaisivat jos oikein kovan kivun saat aikaan.
Edelleenkin vertaisin tuon kapistuksen tehoa vaikkapa kävelyyn, jos puhuttaisiin jalkojen kasvatuksesta. Eipä hirveästi taitais vaikutusta olla, jos ei sitten puhuttais vaikka leikkauksesta toipuvasta jalattomasta ihmisestä. Eli kannattaa kokeilla jalkatreeninä sitä kävelyä ja yhdistää se kepillä hakkaamiseen, niin oot samoilla linjoilla kun tuo sun sähkötyslaite.
Ja joo, tarkoitin tuolla "näkee tv-shopissa" sitä, että sitä näkee lähinnä kaupan hyllyillä. Jos se toimisi, niin näkisi varmaan jossain muuallakin, vai mitä veikkaat?
Ei verota, piste....penkkaan 100 (joka on mun paskin alue... ja juoksen cooperissa 3150 mikä verottaa voimaa)