Tarviiko käydä suihkussa jos ei tullu ees hiki?
troll
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tarviiko käydä suihkussa jos ei tullu ees hiki?
Onko normaalia, että pitemmän mave-tauon jälkeen ensimmäisen mave-päivän jälkeen on epäkkäät/olkapäät kipeät? Liikettä tehdessäni katsoin varmasti, että en tehnyt sellasta kohautusta loppuun, vaan pidin olkapäät paikallaan.
Onko normaalia, että pitemmän mave-tauon jälkeen ensimmäisen mave-päivän jälkeen on epäkkäät/olkapäät kipeät? Liikettä tehdessäni katsoin varmasti, että en tehnyt sellasta kohautusta loppuun, vaan pidin olkapäät paikallaan.
Kehottaisin, että kuuntelet oman kehosi tuntemuksia ja toimit sen mukaisesti. Vajaakuntoisena ei ole järkeä lähteä treenaamaan, koska eihän siitä muuta tule kuin paha mieli. Parempi ottaa välipäivä tai pari ja tulla salille taas entistä vahvempana....joten voinko huomenna vetästä saman reenin jonka siis mun piti tänään tehdä?
Ja onko liikaa punnertavia liikkeitä tolle yhdelle päivälle koska teen: pystypunnerruksen, penkin tangolla ja käsipainoilla ja sitten vielä dippi
Kaikki liikkeet on turvallisia, kun muistaa aloittaa itselle sopivista painoista, jotka antaa mahdollisuuden suorituksen tekemiseen oikeaoppisella tekniikalla. Kun tekniikka alkaa olemaan jotakuinkin hansikkaassa, niin siitä sitten lisäämään rautaa vähitellen lisää.miten mun kannattaa treenata, siis mitä kannattaa varoo ja silleen. eli oon tehny kyykkyä pienillä painoilla ja maastavetoo en yhtään, sillä olen kuullut että ne ei tee hyvää kasvulle.
Kun ei ole mitään tiettyä ohjelmaa mitä noudattaa, tulee helposti tehtyä kaikkia niitä turhimpia (mukavimpia) liikkeitä mitä olemassa on. Lisäksi treenit venyy todennäköisesti tarpeettoman pitkiksi, kun hosutaan pallo hukassa ja tehdään kaikkea mahdollista mahdollista mitä eteen sattuu.ja kaverit käyvät kanssa salilla, ja he tekevät kolme kertaa viikossa kaikkee vaan sekasin. ja oon kuullu, että se ei oo hyväksi, mutta mikä on siinä syynä? kiitos jo etukäteen
Moro!
Oon nyt vähän yli kuukauden käyny salilla 3 kertaa viikossa ja ohjelma on tällainen.
....
Aloita sellasilla painoilla, jotka hallitset ja nosta sarjapainoja, kun homma alkaa luonnistua! Kroppa läpi monta kertaa viikossa ohjelmat on toimivia, mutta niissäkin pitää olla suunnitelman mukainen. Täytyy pyrkiä johonkin kehitykseen sarjapainoissa/toistoissa. Salilla vetkuttelu fiiliksen mukaan treenaten ei kovin usein tuota hyvää loppu tulosta..
Kysyn ihan uteliaisuudesta, että miksi teet penkin sekä tangolla että käsipainoilla? Eikös kannattaisi joskus tehdä tasapenkin lisäksi esim. vinopenkkiä niin tulisi vähän eri kulmista sitä rasitusta?