Jos esim. mavessa loppuu kehitys niin pitääkö vaihtaa liikettä esim. SJMV:n vai vaihtaa sarja- ja toistmääriä?
Jospa kolmas kerta toden sanoo, voisitteko vastata...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos esim. mavessa loppuu kehitys niin pitääkö vaihtaa liikettä esim. SJMV:n vai vaihtaa sarja- ja toistmääriä?

Tein juuri sen virheen että laskin liian alas. Ensi kerralla pitää jättää vähän polven alapuolelle.
Paskat. Et vain osaa.
Niinhän minä juuri sanoinkin!:D Jalat on niin jäykät että en saanut laskettua tankoa oikeaoppisesti maahan asti ja pitemmän päälle siinä sitten venähti selkä.
Niinhän minä juuri sanoinkin!:D Jalat on niin jäykät että en saanut laskettua tankoa oikeaoppisesti maahan asti ja pitemmän päälle siinä sitten venähti selkä.
Mutta eikö tuota SJMV:tä voi tehä polvi vetona?
Ku toiset täällä sanoo että voi, toiset että ei.
Ku noita pienempiä kiekkoja on ainaki vaikee laskee alas asti. Oon nyt pari kertaa tehny sen, että painot jätän siihen polvien tuntumaan, hitusen alemmas.
Polvet aavistuksen koukussa ja persettä taakse työntäen? Se on nimen omaan romanian deadlift.
http://www.youtube.com/watch?v=xsQ82oAZjqc
Esimerkiksi noin. Toki äijällä on isot raudat menossa, mutta tuo on SJMV, eikös?
Ite teen suunnilleen noin.
Ahaa, no mulle on sitte joku neuvonu kyllä väärin.
Kumpis ois tehokkaampi liike? Itellä ohjelmassa lukee SJMV, mutta kaitpa se on sama, että kumman tekee, ku kummatki takareisiliikkeitä on?
Monet ei reenaa forkkuja erikseen ollenkaan, ja silti ihan jäätävän kokoset forkut. Eli ihan normi reenillä, kuhan pidät sellasii liikkeitä mukana ohjelmassa jotka vähän enemmän niitä forkkuja rasittaa. Maastaveto, erilaiset leuanvedot jne.miten sais isot forkut
Forkkuja kannattaa välillä treenata myös esim rannekäännöillä, sillä mavet ja leuanvedot ym rasittaa eri lihaksia forkuissa kun rannekäännöt. Jos ei treenaa kaikkia lihaksia tasapuolisesti, voi tulla lihasepätasapainoja joka ei luonnollisesti oo hyvä homma.Monet ei reenaa forkkuja erikseen ollenkaan, ja silti ihan jäätävän kokoset forkut. Eli ihan normi reenillä, kuhan pidät sellasii liikkeitä mukana ohjelmassa jotka vähän enemmän niitä forkkuja rasittaa. Maastaveto, erilaiset leuanvedot jne.
Jos niitä nyt välttämättä pitää erikseen runtata niin onhan niitä liikkeitä vaikka kuinka. Tangosta roikkumiset, rannekäännöt, sormipuristimet, powerball. Sit kaikki on varmaan jossain vaiheessa kokeillu tehä ihan kotikonstein sellasen kepin johon kiinnittää narun, ja narun päähän roikkumaan jotain semipainavaa. Sitä sit rullaillaan ylös alas ja hyvin tuntuu forkuissa. Tossa nyt jotain esimerkkejä, muistat vaan ettei niitä forkkuja kannata kuitenkaan liikaa piinata, haittaa vaan muuta treeniä.