Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sellainen kysymys, että luokitellaanko dippipunnerrus ojentaja- vai rintalihasliikkeeksi. kun on tullut luettua lehtiä ja katsottua videoita niin aika usealla kehonrakentajalla dippi tehdään rintapäivinä.
Vai riippuuko tämä esim. siitä missä asennossa dipataan, eikös sen liikkeen pysty kohdistamaan eri lihaksiin asentoa muuttamalla?
![]()
Ottaako rinnalle veto ja tempaus selkään ja hauiksiin? Teen molempia raakana.
Sellan nopee kysymys, kun tuo oikea polvi on "paskana" ollu vuosia jo, vaikka se lääkärin mukaan ei ole vakavaa voi tehdä niin paljon kun kipukynnys antaa periksi, ei silti tunnu terveeltä kun pelkää että koska rasahtaa polvi pillun päreiks.. niin jos käytän polvituke toisessa polvessa
tuleeko kehityksessä eroa, että vasen reisi menee ohi koossa ym, ja miten nivelet ym moiseen suhtautuu
Miten kulmasoudussa onnistuu 1/2/3 RM kokeilut, vai onnistuuko mitenkään? Käytännössä mulle ihan uusi liike, vaikuttaa vaan sellaselta että menee helposti cheattaamiseksi kun lyö viikottain lisää malmia tankoon?
Minkälaisia liikkeitä olet tehnyt selälle?
Ylätalja, alatalja, kulmasoutu, kulmasoutu kp, alatalja yhdellä kädellä (pumppaus), t-soutu (pumppaus)
Enpä nyt ihan täysin aloittelija ole, tuskin voi kiitämisestä puhua sarjapainojen nousussa. Toki uusi liike kehittyy alkuun nopeasti, mutta se, mitä painot nousee saisi nousta voiman lisääntymisen eikä tekniikan kusemisen ansiosta. Yritin kysellä onnistuuko viikottainen painojen kasvattaminen ilman tekniikan hajoamista. Texas Methodia ajattelin säveltää. Ja tuo linkin liike on hyvin kaukana minun käsityksestä kulmasoudusta.
Edit. Onko kukaan onnistuneesti soveltanut tuota kulmasouta TM:ssä tai vastaavassa?
No johan on tavaraa, itse suosittelisin jättämään osan pois ja tekemään vain raskaimpia liikkeittä.
Esim. MaVe, ylätalja ja kulmasoutu.
Siis, en mä noita kaikkia samalla kerralla tee...2-jakosella kun teen niin vaikka eka treeni: alatalja 3x10, ylätalja 3x10, kulmasoutu 2x10-15, sit treeni2: kulmasoutu 3x10, ylätalja 3x10, alatalja yhdellä kädellä 2x10-15
Nyt olis muuten mahdollisuus alkaa käymään yhden tyypin kanssa samaa aikaa salilla, joka on treenannut jo vuosia. Hänellä on myös toinen tyyppi mukanaan joka oli joskus kovassa kunnossa, mutta nyt on taas alkupäässä olkapäävamman takia.
He treenaavat ma,ti,ke,to ja su. Ma: rinta, Ti: olkapäät/epäkkäät, Ke: Selkä, To: kädet ja Su: jalat.
Olin tänään ekaa kertaa heidän mukanaan ja tehtiin toi olkapäätreeni, jumalauta, että oli tehokasta. Mitä sanoisitte jos alkaisin treenaa samaa treeniä heidän kanssaan? Mietityttää vain toi kun noin monta päivää peräkkäin..
En tienny parempaa paikka, mutta minne on hävinnyt se 20 toiston kyykky ohjelma threadi? Jos joku vois linkata, en taho millään löytää vaikka haulla yrittäny ties mitä hakusanoja :|
En tienny parempaa paikka, mutta minne on hävinnyt se 20 toiston kyykky ohjelma threadi? Jos joku vois linkata, en taho millään löytää vaikka haulla yrittäny ties mitä hakusanoja :|
Jep, tietysti yritin eikä löytäny :/Yrititkö tarkennetun haun otsikkohaulla ? Jos ei toimi niin tän päivityksen jälkeen ei kai oo ollenkaan toiminu haku vanhoihin viesteihin..:(