Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mave = maastaveto.Voisko joku antaa selityst sanoille mave ja takakyykky? Takakyykyn ehkä tiiän![]()
täs olis apulukselle postia. eli teetkö nykysin siis 3 kertaa viikkoon reenin?
ja toinen juttu, tuleeks siinä mulla liikaa viikolle kun joka toisessa reenissä tulee tosiaan ojentajaa hinkattua ja yleensä kaksi eri liikettä ja noin 3-4 sarjaa, toistot n.10. sama koskee myös olkapäitä ja rintalihaksia?
penkistä viel että tulee juu tehtyä eri levyisillä otteilla. jonkun aikaa jo sitäkin hinkattu mutta tulosta ei oo vain näkynyt saati kuulunut (eli tuli vaan mieleen että teenköhän vähän liikaa kaikkea, voisiko vähemmällä riuhtomisella tulla paremmin niitä niin kaivattuja tuloksia?) kiitoksia jo etukäteen jos viitisit (tai miksei joku muukin) auttaisi tässä asiassa. :(
selvä, juu ei oo mullakaan ollut palautumisen kanssa pahemmin ongelmia, en yksinkertaisesti tiiä mistä johtuu mut vaikka kuinka kovaa yrittää vetää niin ei sitten millään meinaa saada paikkoja kipeeks...
Onko täällä aihetta tosta Dennis videosta? Video oli jotenkin outo ja haluisin selvitystä mitä sillä tarkoitettiin.
Mulla oli aika samanlaisia oireita välilevynpullistumien kanssa.Mistä tämmöset oireet voi kertoa:
- selällään maatessa jalkojen nostaminen ylöspäin sattuu alaselkään. Erityisesti vasemman jalan nosto vasemmalle puolelle.
- selän pyöristäminen (rentouttaminen) istuessa sattuu alaselkään.
- selkä pyöreäksi, leuka rintaan--> kipua alaselässä.
- tavaran nostaminen maasta vaikeaa.
Mun maastaveto taitaa mennä jotenkin perseelleen kun tuntuu, että reidet huutaa hoosiannaa mutta alaselässä ei tunnu miltään. Eikö alaselän pitäisi kuitenkin rasittua liikkeessä aika hyvin.
Teen 2-jakoista työntävät/vetävät jaolla TI, KE, PE, LA. Teen reisille tiistaina kyykyn ja ojennukset ja perjantaina prässin sekä ojennukset, lauantaina on mave. Eli mitä mieltä, kannattasko sen verta muuttaa ettei reidet ottas noin tiheeseen hittiä vai mennä samalla?