Reenaan nytten kolmesti viikkoon yksjakosella ja ohljelma on seuraavanlainen
- Penkki
- Prässi
- Leuat
- Pystypunnerrus
- Ojentajat taljassa
- Pohkeet
- Hauikset
- Vatsat
Toistoja tohon nyt en laitellu ku ne nyt vähä vaihtelee, mut periaatteessa sitä 6-10
Oon tietoinen, et tää on suoraan sanottuna aika paska ohjelma lihaksen kasvatukseen ja nyt ku syömisen pitäs olla kunnossa(viikko käytetty rypsärii, 400g noussu paino viikossa. Sitä ennen pysy koko ajan samoissa) nii oon kyllä laittamassa ens viikon alussa varmaankin ton ohleman uusiksi, kuha kaveri kerkeis tulla näyttämään muutamiin liikkeisiin tekniikkaa.
Miltäs tämmönen näyttäs?
MA ja PE
Mave (kevyempänä ja tekniikkaa kuntoon)
Kyykky
Penkki
Leuat
Kulmasoutu
Dippi
Pystypunnerrus
tähän semmonen, että onko järkee tehä kulmasoutu ja leuat samassa?
KE
Mave(raskaampi)
Prässi
Vinopenkki
Leuat(kevyempi)
Pystypunnerrus(joku toinen hyvä liike hartioille??)
Ojentajat taljassa
Pohkeet
Hauikset
Vatsat
Elikkä MA ja PE olis tämmönen vähä kovempi reeni ja keskiviikkona sit kevyempi(lukuunottamatta MaVe) ja lisätty nää hifistely lihakset kanssa, ku vois niitä sen kerran viikkoon kuiteski reenata.
Ja sit tarkotus olis siis jättää nää "elvistely" lihakset vähä vähemmälle(pohkeet, hauikset, vatsat) ja keskittyy oikeesti niihin liikkeisiin, millä tota massaa saa hankittuu.
Iha paska suunnitelma?? Vinkkejä, ehotuksii, parannettavaa...?
- Penkki
- Prässi
- Leuat
- Pystypunnerrus
- Ojentajat taljassa
- Pohkeet
- Hauikset
- Vatsat
Toistoja tohon nyt en laitellu ku ne nyt vähä vaihtelee, mut periaatteessa sitä 6-10
Oon tietoinen, et tää on suoraan sanottuna aika paska ohjelma lihaksen kasvatukseen ja nyt ku syömisen pitäs olla kunnossa(viikko käytetty rypsärii, 400g noussu paino viikossa. Sitä ennen pysy koko ajan samoissa) nii oon kyllä laittamassa ens viikon alussa varmaankin ton ohleman uusiksi, kuha kaveri kerkeis tulla näyttämään muutamiin liikkeisiin tekniikkaa.
Miltäs tämmönen näyttäs?
MA ja PE
Mave (kevyempänä ja tekniikkaa kuntoon)
Kyykky
Penkki
Leuat
Kulmasoutu
Dippi
Pystypunnerrus
tähän semmonen, että onko järkee tehä kulmasoutu ja leuat samassa?
KE
Mave(raskaampi)
Prässi
Vinopenkki
Leuat(kevyempi)
Pystypunnerrus(joku toinen hyvä liike hartioille??)
Ojentajat taljassa
Pohkeet
Hauikset
Vatsat
Elikkä MA ja PE olis tämmönen vähä kovempi reeni ja keskiviikkona sit kevyempi(lukuunottamatta MaVe) ja lisätty nää hifistely lihakset kanssa, ku vois niitä sen kerran viikkoon kuiteski reenata.
Ja sit tarkotus olis siis jättää nää "elvistely" lihakset vähä vähemmälle(pohkeet, hauikset, vatsat) ja keskittyy oikeesti niihin liikkeisiin, millä tota massaa saa hankittuu.
Iha paska suunnitelma?? Vinkkejä, ehotuksii, parannettavaa...?

?