Mustass teessä on wikipedian (Ei teessä ole niin paljoa kofeiinia, että se ainakaan itseeni vaikuttaisi samalla tavalla kuin kuppi kahvia. Eli eiköhän voi.
) mukaan noin puolet siitä mitä kahvissa..Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mustass teessä on wikipedian (Ei teessä ole niin paljoa kofeiinia, että se ainakaan itseeni vaikuttaisi samalla tavalla kuin kuppi kahvia. Eli eiköhän voi.
) mukaan noin puolet siitä mitä kahvissa..Minulla olisi yksi kohtuullisen tyhmä kysymys, joten se sopii varmaan hyvin tähän ketjuun.
Eli kun ihmiset ilmoittelevat foorumilla sarjapainojaan, niin laskevatko he mukaan tangon painon? Tanko on vissiin yleensä noin 20kg.
Itse olen aina laskenut mukaan vain tankoon laitettavat levypainot ja jostain kumman syystä olen olettanut, että muutkin toimivat samalla tavalla. Siinä onkin sitten ollut ihmettelemistä, että miten melkein jokainen 15-vuotiaskin kyykkää, penkkaa ja nostaa maasta enemmän kuin minä. Toivottavasti minulla on siis ollut vain tällainen laskuvirhe enkä oikeasti ole näin heikko;)

No kyllä mä meinasin ihan lisäpainoja käyttää noissa kasin ja kutosen sarjoissa, maalaisjärjellä se olis ihan passeli voiman keräykseen.Hahah, tuskinpa kannattaa pelätä, että ihan heti tulee mitkään järkyttävät palikat. Omalla painolla tollaset 3x8 on aika helvetin kevyitä. 3x20 on varmaan ihan hyvä ja sit lisäpainoo jos tuntuu liian kevyeltä.
Vitutka mikään ylikunto oo. Pidät vaikka viikon kokonaan vapaata punttikselta niin alkaa homma luistamaan.Oon tehny SS:ssää reilun 3 kuukauden ajan ja olen joka kerralla lisännyt painoa liikkeisiin. Eilen oli erittäin vaisu olo, ei noussut missään liikkeessä oikein millään joten ajattelin nyt pitää kevyen viikon. Kannattasko mun pitää totaalinen tauko salilta vai tehdä sarjat esim 70% nykyisestä ja pitempää sarjaa? Mietin ettei ois ylikunto pukannu![]()
Kokeile kulmasoutua leveällä otteella ja ala tekemään sitä ylätaljaa. Sitäkin leveällä otteella.Semmosta vain kun ei meinaa selkään saada leveyttä, paksuutta tosin jokseenkin tulee.
Kulmasoutua tullut pitkälti tehtyä, koska leuanvetoja ei voi tuolla himasalilla tehdä ja ylätalja on huonohko imo. Oliski mitään harvinaisempia kivoja kikkaliikkeitä selän leveyteen kässäreillä tai tangolla tehtävissä?

Noniin ajattelin ottaa nyt jonkun treeniohjelman käyttöön, kun rupesi äyrsyttämään vanha kuvio, kun ennen minulla ei ole ollut mitään varsinaista olen vain tehnyt niitä lihaksia mitä on huvittanut ja pystynyt, tiedätte kyllä varmaan. Salilla on tullut käytyä semmoinen ~5-6kk. Mikä olisi paras ohjelma massan kasvattamiseen?![]()
Nopeutuu, kunhan kalorit on miinuksella. Kannattaa kyl huolehtia sit, ettei rasita itteään liikaa. Ennemmin vetää vaikka jonkun 30min tai HIIT-aamulenkin ja menee illasta salille.Nopeutuuko se rasvanpoltto jos harrastaa enemmän kuin 1 tunnin päivässä liikuntaa, esim 3 tuntia päivässä? Vai onko joku raja tai jotain? :S
Takareisille ois ihan hyvä tehä myös jotain, esim SJMV:ee.Riittääkö kyykky jaloille pelkästään vai kannataako tehdä jotain muutakin lisäksi?
Aika köykäsessä kunnossahan Pitti tossa leffassa on, elikkä sanoisin että aika helpostikin.Mieltäni askarruttaa niinkin turha kysymys, että voiko Brad Pittin Fight club aikaiseen kuntoon päästä pelkästään tekemällä ohjelmaa, joka sisältää etunojapunnerruksia, ojentajapunnerruksia, pull upeja, chin upeja ja vatsoja?
...:D
edit: ja näihin aerobinen, sekä mahdollinen dieetti lisäksi.