Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En usko, että mitään vakavaa. Kyykky on erittäin tekniikkalaji ja siihen kannattaa panostaa, tekniikkaan siis. Meneekö esimerkiksi vain pelkällä tangolla jalat samalla tavalla?
Kysymys ranskalaisesta punnerruksesta tangolla: pitääkö tanko laskea sinne pään taakse, vai tuohon otsan kohdalle? Ainakin raskaampi kun laskee otsaan.
Itse ainakin lasken otsaan, saa paremman tuntuman ojentajiin.
Lihasten glykogeenivarastot on tyhjänä. Hiilihydraatit täyttävät glykogeenivarastoja jolloin lihaksiin kertyy myös nestettä ja yhdessä treenaamisen kanssa muodostaa lihakseen sellaisen "paineen".Mitä tarkoittaa kun lihas on tyhjänä?
Olen jo pitkään harkinnut noiden lisäravinteiden käyttöä. Perus ruokavalio on aika reilassa, joten olisikohan jo syytä kokeilla niitä. Olisiko hyvä, jos ostaisi proteiinijauhetta ja kreatiinia? Miten näitä tulisi sitten ottaa, ja onko mitään haittavaikutuksia? Ja ennenkaikkea, auttaako ne lihasten kasvuun, voimaan, vai mihin? Huomaako jo vaikka parin kuukauden käytön jälkeen eroa siihen, kuin jos ei olisi käyttänyt lisäravinteita? Need some information:D

x1000 -palkinnon. Samaa ainetta lisäravinnepakkauksissa on kuin tavallisessa leivässä ja lihassa. Ihme mielikuva ihmisillä, että lisäravinteet olisivat joitain steroidien kaltaisia aineita. Hyvin on yhteiskunta hoitanut huume- ja päihdevalistuksen muutenkin. Kauheita stereotypioita ja yleistyksiä. Ganjakin on ihan hullu huume...
Raakana tehtäessä rive ja tempaus ottaa hivenen enemmän takareisiin, mutta kyykkyyn tehtäessä etureidet on vähintään yhtä kovilla. Työntö puolestaan painottuu hiukan etureisille. Tehokkaasti koko jalkaan kyllä käyvät joka tapauksessa, että ei suoraan voi sanoa yhtä oikeaa vastausta.
Eli, niistä ei ole toisin sanoen juurikaan mitään hyötyä?Ainakin olet ansainnutx1000 -palkinnon. Samaa ainetta lisäravinnepakkauksissa on kuin tavallisessa leivässä ja lihassa. Ihme mielikuva ihmisillä, että lisäravinteet olisivat joitain steroidien kaltaisia aineita. Hyvin on yhteiskunta hoitanut huume- ja päihdevalistuksen muutenkin. Kauheita stereotypioita ja yleistyksiä. Ganjakin on ihan hullu huume...
Mutta joo. Palkkarin voisit hankkia. Tuskinpa muuta tarvitset.
Eli, niistä ei ole toisin sanoen juurikaan mitään hyötyä?

Mietin vain että ottaisinko etu- vai askelkyykyn riven kaveriksi. Takakyykky ei käy, koska ei ole välineitä. Kumpaa ehdotetaan? Tarkoituksena on siis saada mahdollisimman tasapuolinen ja kokonaisvaltainen treeni.
E: Eli viikossa on kaksi treeniä, joista toisessa tehdään rive ja toisessa työntö, ja riven seuraan laitetaan jalkaliike, ja olen miettinyt etu- ja askelkyykkyä. Toki mave js SJMV yms. ovat myös vaihtoehtoja, mutta menee kyllä liikaa takareisille jos joku SJMV laitetaan tuohon, takareidet kun ovat muutenkin jo roikkumaan päin:dance2:
Joo elikkä reenaankin tota syväkyykkyä vasta kepillä, en ole ennen käynyt salilla ja siksi olen liikeratoja opettelemassa. Pelkällä tangolla ilman mitään kenkiä tai muita menen suht leveässä asennossa kyykkyyn, niin jalat alkavat kääntyä sivulle samalla. Jotain vinkkejä tohon et pysyis tasapainosa ja selkä oikeassa asennossa?
Olen jo pitkään harkinnut noiden lisäravinteiden käyttöä. Perus ruokavalio on aika reilassa, joten olisikohan jo syytä kokeilla niitä.
Saattaa johtua magnesiumin puutteesta. Siihen yleensä liittyy elohiiret lihaksessa, kaikenlaiset krampit ja ylimääräset lihasten nykimiset.Mistä johtuu lihasten nykiminen illalla nukkumisen aikaan? Välillä kun nukkuu seinään päin on tullut tehtyä kunnon polvi-isku niin, että seinässä on nyt lommo. :lol2:
En nyt siis tarkoita sitä unen aikaista liikkumista, enkä elohiiriä vaan ihan kunnon kouristuksen omaisia kertanykäisyjä, jotka tulee ennen kuin ehdin nukahtaa. Tämä on alkanut sen jälkeen kun aloin käymään salilla. Onko minut ottanut joku salin paha henki valtaansa vai onko muillakin ollut tällaisia kokemuksia?
Oon nyt ollu pari kk lomautettu ja istun päivät pitkät koneen ääressä(10h), leviääkö tässä oikeesti perse? Jos joo, niin onko mitään ehdotuksia istuma asennon kanssa.
Toki ne päivän pakolliset aerobikiset ja puntti-treenit tulee tehtyä ~~ 2 tuntia.
EDIT: Ja jatko kysymys, kalorilaskuri sanoo että päivän peruskulutus on n. 2000 kcal niin onko se päivän aktiivisuus eli todella kevyt, tarkottaako se oikeesti tätä ettei tee yhtään mitään?