Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Moro
Itsellä on sellanen ogelma että ylä- ja keski vatsalihaksiin olen ihan tyytyväinen, mutta alimman vatsalihaksen kohdalla on uimarengas eli rasvaa ihan liikaa. Joten kertokaa miten saan tämän pois!?
Moro
Itsellä on sellanen ogelma että ylä- ja keski vatsalihaksiin olen ihan tyytyväinen, mutta alimman vatsalihaksen kohdalla on uimarengas eli rasvaa ihan liikaa. Joten kertokaa miten saan tämän pois!?
Juu pari mieltä askaruttavaa kysymystä .. eli
Saanko kreatiinista ns. "hyödyt" jos käytän sitä vain palkkarissa n. 5-10g?
Olen tottunut tekemään 10 toistoa ja 3 sarjaa ja kun kehitystä on tapahtunut niin olen lisännyt painoja. Onko parempi jatkaa tuota painojen lisäämistä vai voinko lisätä yhden sarjan?
Ja kun vedän tota HIIT niin senhän ei pitäs vaikuttaa lihaskasvuun?
Eli siis ideana olis että saisin rasvat korvattua lihaksilla jolloin saisin enemmän leukoja.
Onko mahiksii vai myönnän suoraan että hävisin vedon??
(broidin kaa semmonen veto, ku nyt saan sen 12-13 leukaa nii kk pääst saisin 20 leukaa...)
Ihan normi hauiskääntö. Sen voi tosiaan tehdä joko kättä kiertämällä(kuten selitit) tai kiertämättä.Mikähän sen liikkeen nimi on missä käsi on alussa niinku alkais tekee vasarakääntöä, mut kääntääki sen siitä sitte niin, että se näyttää hauis liikkeeltä?
Ihan normi hauiskääntö. Sen voi tosiaan tehdä joko kättä kiertämällä(kuten selitit) tai kiertämättä.
Käsistin sen vedon vähä väärin... onki 3kk aikaa :DEi vaikuta.
Oot hävinny jo. Sori, mutta ei minkään valtakunnan mahiksia nostaa kuukaudessa leuka tulosta 7:llä. Varsinkaan nuista kolmestatoista.
Ottaako se sitten enemmän käsivarteen, vai onks sillä mitään merkitystä tekeekö tavallista hauiskääntö vai kättä kiertämällä?
Siten saa liikkeen loppuvaiheessa paremman supistuksen hauikseen, ja taitaakin olla yleisin tapa tehdä hauiskääntöä käsipainoilla. Aikalailla makuasia kuitenkin että miten sen tykkää tehdä.Jos teet aina yhden sarjan jokaista liikettä ja siirryt sitten seuraavaan liikkeeseen, ja seuraavaan, kunnes palaat takaisin lähtöruutuun, varaat aika monta laitetta/painoa itsellesi pitkäksi aikaan. Isot sedät lyö nekkuun kun niitä suututtaa moinen käyttäytyminen. Ja säästyyhän siinä loppupelissä aikaakin kun ei tarvi säätää niin paljoa.Jos ehdottomasti jommin kummin, niin miksi?