Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tangolla tai käsipainoilla tehtävä liike. Esim. tanko lasketaan niskan taakse ja punnerretaan siitä ylös. Voi tehdä istualteen tai seisten, selkä suorassa.Millainen liike on niskan takaa punnerrus ? Onko se se että istutaan penkillä ja käsipaino lasketaan niskan taakse, nostetaan pään päälle ja takaisin. Todellinen aloittelijan kysymys![]()
En tiiä onko tuolla paljoa väliä, mutta ainakin jos iltasella myöhään menee niin saattaa vaikuttaa kuinka sitten nukuttaa. Eli ei liian myöhään kannata.Tuli ihan tälläinen kysymys mieleen mitä en söörtsillä löytänyt.. Mikäköhän aika päivästä olisi optimaalisin salilla käymiseen? Että onko väliä käykö aamulla kasilta vai illalla kympiltä.
Ei mitenkään epänormaalia, kyllä ne siihen tottuvat. Älä kuitenkaan kovin pahasti rasita sitä kättä ennen kuin se tuntuu normaalilta, ettei tule sentään mitään tulehdusta sinne taipeeseen.Aloitin viikon alussa punttisalilla käynnin ja tuon arnoldin golden sixin. Kevyillä painoilla luonnollisesti näin alkuun, mutta uskon, että kyllä se(paino) tästä nousuun lähtee. Noniin itse kysymykseen. Onko normaalia, että treenipäivän(eilinen siis) jälkeen kyynärtaipeeni on hieman kipeä kun suoristan käden? Uskon, että kipu voi johtua lihasten rasituksesta, mutta myös hieman vääränlaisesta tekniikasta, todennäköisesti hauispenkissä.

Paskapuhetta. Lihat tottuu tohon yksjakosen tempoon, eikä sarjoja vedetäkään yhtä paljoo kun monijakoisissa.En ole kokeillut yksijakoisella ohjelmalla mutta luulisin että jokatoinen päivä yksijakoisella on aika paljon. Viikossa siis neljä kertaa lihasryhmät läpi. Nuorena palautuu nopeasti mutta silti lihakset tarvitsevat lepoa ja energiavarastojen pitää olla täynnä ennen kuin voi vetää seuraavan reenin.
Yksijakoinen voi toimia jos reeni on kevyttä mutta itse tekisin kaksijakoisella mieluummin.
Joka päivä reenaamalla ei välttämättä kehity yhtään sen nopeammin kuin tyylillä kolme reeniä viikossa. Ei kannata koittaa ahnehtia näissä hommissa. Punttihommat voi alkaa jo alussa tympimään jos siellä salilla käy joka päivä. Tärkeämpää on jaksaa reenata tasaisesti vuodesta toiseen.
Paskapuhetta. Lihat tottuu tohon yksjakosen tempoon, eikä sarjoja vedetäkään yhtä paljoo kun monijakoisissa.
Se tässä just on ku on oma penkki ja kaikki systeemit kotona niin tekisi mieli useamminkin.
Mutta kai se sitten on vaan kestettävä se yksi välipäivä aina :jahas:
Tarkoitat ilmeisesti jotain herkkuja, jotka ikävä kyllä on aivan pakko jättää heti pois. Se vaan pitää päättää ettei koske niihin, ei se hetken päästä enää paha ole, alku vaan on vaikein. Muutamien viikkojen jälkeen voi maltillisesti jotain herkkua syödäkin, niiden voimalla sitten jaksaakin taas muutaman viikon.Nyt oon koitellu alotella diettiä noin 2 viikkoa mutta ei vaan onnistu :D
Kun ei saisi syödä jotain sitä syö :D
Miten te toteutatte dietin alotuksen?
Päätätte että ootte dietillä vai meneekö jonkin aikaa totuttelemiseen?

jos asia koskee karkin himoa niin itse ratkaisin asian syömällä tarpeeksi perusruokaa niin ei tehny enään mieli karkkia.Nyt oon koitellu alotella diettiä noin 2 viikkoa mutta ei vaan onnistu :D
Kun ei saisi syödä jotain sitä syö :D
Miten te toteutatte dietin alotuksen?
Päätätte että ootte dietillä vai meneekö jonkin aikaa totuttelemiseen?