elasto
Mode
Itse suosin siirtolenkkejä. Lienee makuasia.Kannattaako ostaa vetoremmit kiinto- vai siirtolenkillä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse suosin siirtolenkkejä. Lienee makuasia.Kannattaako ostaa vetoremmit kiinto- vai siirtolenkillä?
Okei kiitos
Kyykky squatViitsisikö joku kääntää seuraavat liikkeet englanniksi...
Johtuuko se vaan musta, vai miks en löytäny tästä viestistä sitä alottelijan peruskysymystä?Nyt vituttaa armottomasti. Viikon ollu kipeenä ja salille menemisestä ei tietoakaan. Voimat kaikki poissa ja ruoka ei maistu yhtään. Kilojakin on tippunu ihan hyvin, vaikka massalla tässä ollaan.
No toivotaan, että sitä nopeesti nyt paranis, et pääsis takas punttailee.
Niin se tekee mullakin, mutta kun odottaa siinä sen sekunnin niin ne hakutuloksetkin pamahtaa ruudulle.Minulla foorumihaun yrittäminen antaa vaan tonnitolkulla virheilmoituksia, niin en kovin hyvin voi etsiä valmiita vastauksia :(
Ei asiat ole valitettavasti noin yksinkertasia. Riippuu niin monesta muustakin tekijästä. Jos on kyse jostain yksittäisestä kerrasta niin vaikka tekisit mitä niin tuskin sitä lihaa yhtään lähtee kävelemään. Noin yleensäottaen kokonaiskalorimäärä on tärkeämpi tekijä. Riittävä proteiininsaanti pitäisi myös taata välipäivinäkin pidemmällä tähtäimellä.Jos treenittömänä päivänä ei saa tarpeeksi proteiinieja, niin pieneneekö lihas?
Rahaa ei ole palautusjuomaan tai roheiineihin joten treenin jälkeen pakko vetää hiilarit mehusta ja roheiinit rahkasta. treenin jälkeen vedän huolella mehua mutta ei oikei koululla jaksais alkaa räpimään ton rahkan kans joten otan sen vasta kotona n. 30 min päästä. elikkä kuinka paljon tässä kärsii lihaskasvu kun saan vasta prodet puolen tunnin viiveellä ?
vaikuttaa sen verran että pitäs alkaa räpimään koulussa sen rahkan kans?
Yhtä asiaa en vain ymmärrä. Kertokaa minulle, miten tulee halvemmaksi ottaa proteiinit ja hiilarit treenin jälkeen rahkasta ja mehusta?
Ite tein tuossa pikaisen laskelman että yksittäisen palkkarin hinta on jotain euron verran, kun sen tekee itse herasta ja maltosta.
No tuossa vastattiin että ei se paljoa kärsi...kyse oli nyt lähinnä siitä että kärsiikö se lihaskasvu !
kyse oli nyt lähinnä siitä että kärsiikö se lihaskasvu !