Eikä oo, edellisessä postissa oli oikein.![]()
sait aamuni alkamaan surullisesti :( kiitos tästä sinulle saatanan voimaton lihankerääjä.
;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikä oo, edellisessä postissa oli oikein.![]()
Voi olla, että teet kaaren jotenkin väärin - tai sitten sun selkä ei vaan kestä sitä painetta jonka kaari aiheuttaa alaselkään. Paha sanoa.Jani_88 sanoi:uuh, eli kun teen penkkiä niin sattuu (vihloo) välillä tosta alaselästä aika kovasti, mistähän vois johtua? Teenköhän kaaren jotenkin väärin? Ja tämä vihlominen sattuu oikeestaan vain oikealle puolelle alaselkää
Suosittelisin HIIT:iä, ei vie läheskään niin paljoa aikaa ja on varmasti tehokas menetelmä. Kokeilemalla selviää.GoBBelSSon sanoi:kertokaas onko teillä mitään kokemuksia HIIT - laihdutus menetelmästä... pitäis saaha tässä 4-5viikossa se 3-4kg pois läsää... eli onko toi hiit niin tehokas ku sanotaan eli 30sek hölkkää ja 30 sek kovaa juoksua x 3 ja 3 kertaa viikkoon... vai rupeenko suosiolla vetää 1 tunnin lenkkejä aamusella...kiitos
Vähän suhteellista. Älä ainakaan päästä olkapäitä "ylös", vaan päästä sen verran alas, että lavat on täysin auki - ja kunnon venytys tuntuu latseissa.Pikanen kysymys leuanvedosta, eli tehdäänkö se oikeaoppisesti niin, että päästetään vedon jälkeen kädet ihan suoraksi, ja sieltä pohjalta taas ylös?
Kokeile jotain laudanpätkää kantapäiden alla, voisi auttaa.Kertokaa, onko mitään vinkkiä, miten kyykyn voisi saada sujumaan?
Onko mahdollista, että joillekin ihmisille kyykky ei vain kertakaikkiaan sovi? Olen yrittänyt vajaan vuoden opetella kyykkyä ja koittaa eri tyylejä, mutta ongelma on aina sama: Akilles-jänteet ovat niin jäykät, ettei alle 90 asteen kyykystä tarvitse haaveillakaan ilman että olisin todella kovassa etukenossa, suurinpiirtein jullen loppuasennossa :jahas: . Jo siihen, että päsen hieman yli 90 asteeseen, joudun ottamaan todella leveän asennon (yli metrin) ja avaamaan jalkateriä ulospäin (ottaen huomioon että itse olen alle 160 cm pitkä, asento on todella leveä).
Menee hermot pikkuhiljaa :wall: , tuntuu typerältä tehdä tuollaista kyykkytreeniä, joka ei pienen liikeratansa vuoksi tunnu edes tehokkaalta. Kertokaa, onko mitään vinkkiä, miten kyykyn voisi saada sujumaan? Akilles-jänteet eivät veny venyttelylläkään, sitä on kyllä testattu. Olen tehnyt yhden jalan kyykkyä toinen jalka penkillä, mutta kovasti haluaisin myön kyykätä "perinteisesti".
Yritän tässä saada penkkitulosta kasvamaan, se on kasvanut aika hitaan tuntuisesti, mutta kysymykseen. Mulla on ohjelmassa rintatreeniä yhtä paljon kuin muitakin. Kärsiikö muu ohjelmani, jos otan molempiin ohjelmiin rinnan ja vastineeksi yläselän. Käyn kaksijakoisella kaksi kertaa viikossa salilla. Kerkeeäkö palautua, yleensä on 2-4 pv salikertojen välillä?

Yritän tässä saada penkkitulosta kasvamaan, se on kasvanut aika hitaan tuntuisesti, mutta kysymykseen. Mulla on ohjelmassa rintatreeniä yhtä paljon kuin muitakin. Kärsiikö muu ohjelmani, jos otan molempiin ohjelmiin rinnan ja vastineeksi yläselän. Käyn kaksijakoisella kaksi kertaa viikossa salilla. Kerkeeäkö palautua, yleensä on 2-4 pv salikertojen välillä?
En suosittelisi kahden päivän välein tekemään rintaa. Levossa se lihas kasvaa, kannattaisi ehkä mieluummin vaihdella hieman liikkeitä ja toistojen määriä niissä. Toki voi jonkun parin viikon penkkikauden ottaa, jolloin reenaa rintaa enemmän ja sitten taas palaa siihen vanhaan ohjelmaan![]()
Miks et vedä 1-jakoisella jos pystyt vaan 2kertaa viikossa käymään?

En saa kaikkea ahdettua yhdelle kerralle, tai en haluakaan.
On siinä järkeä. Jos noin harva käyntiväli, niin silloin kannattaa tehdä kroppa kerralla ja sitten sitä tehdä pari kertaa viikossa. Kyllä ne paikat palautuu kun pistää sarjat ja muutenkin määrät vaan kohdalleen. Isoilla perusliikkeillä.

Itse reenaan 4 jakosella. Vatsoja ei koskaan jaksa eikä oikein kerkeäkään tekemään reenin loppuun. Olisiko mitään jos tekisin vatsoja vaikka 3:na päivänä viikossa kotona eri liikkeillä, vai että raahautuisin vielä sen 5:nnen kerran viikossa
salille ja tekisin pelkästään vatsoja joka ilmansuunnasta?