Meta title: 💥 Aloittelijan peruskysymykset – paikka jossa tyhmät kysymykset muuttuu kovaksi kehitykseksi

Meta description: Keskustelua treenin, ruokavalion ja tekniikan perusasioista – kaikki aloittelijoiden kysymykset yhteen paikkaan ilman turhaa naljailua.

Mikäköhän liike on sellanen, joka on ikäänkuin käsipainoilla tehdyn vinopenkin ja käsipainoilla tehdyn pystypunnerruksen välimaastoa? Usein näkyy rhp henkisten ihmisten suorittamana?

Onko vinopenkin ja pystypunnerruksen "välissä" liikkeitä? :D

Usein tullu ihmeteltyy just kumpaa nyt tehdään, pystypunnerrusta vai vinopenkkiä. Ja monesti ihan aloittelija ei vielä osaa laittaa sitä kulmaa oikeeks vinopenkissä(tai siinä pystypunnerruksessa).

Itekkin vedin alussa hemmetin pystyssä vinopenkin. ei siinä mielestäni mtn liikettä ole?

en viittiny alottaa uuta ketjuu. ajattelin kysästä täältä. et tietääkös joku minkä takia hauis nykii jo 3 päivää. joku elohiiri tai joku. johtuuko mangnesiumin puutteesta vai mistä???

en viittiny alottaa uuta ketjuu. ajattelin kysästä täältä. et tietääkös joku minkä takia hauis nykii jo 3 päivää. joku elohiiri tai joku. johtuuko mangnesiumin puutteesta vai mistä???

:5: sille ettet aloittanut uutta ketjua

ite veikkaisin että hermojen uudelleenjärjestyminen käynnissä, toisin sanoen hermotuksen kehittyminen. kyllä itellä on ollu vastaavaa pari päivää mutta ei koskaan kyllä noin pitkää aikaa... ootko nukkunu tarpeeks?

Koitappa syödä mangnesiumia ja B-vitamiinia...jos sillä sitten loppuisi nykinä ;) ?

Btw, Eemeli kauanko olet reenaillut ja oletko hiljattain vaihtanut ohjelmaasi rankempaan? Siinä voisi olla yksi syy...Tokihan mankku ja b-vitamiinit ovat tärkeitä lisäravinteita vaikkei kramppeja tai elohiiriä olisikaan.....

Btw, Eemeli kauanko olet reenaillut ja oletko hiljattain vaihtanut ohjelmaasi rankempaan? Siinä voisi olla yksi syy...Tokihan mankku ja b-vitamiinit ovat tärkeitä lisäravinteita vaikkei kramppeja tai elohiiriä olisikaan.....

olen noin 1,5 kk vetänyt 1-jakoisella 2kertaa viikossa .. ja kick boxingissa olen alkanut kaymää.. ihan kunnon takia..

tein ennen 1-jakoista 2-jakoista ohjelmaa. kunnes aloitin ton potkunyrkkeilyn joka on vain väliaikainen pitäähän sekin kokeilla. nukkun ylensä 8-9 tuntii ja välillä päiväunia kun kerkee.

Elimistöstä haihtuu aika paljon hien mukana magnesiumia noissa treeneissä. Eli magnesiumin puutetta se varmaan on niin kuin edellä on mainittu. Mulla on ollu ihan samoja oireita ja yksi 350mg tabletti päivässä auttaa.

Kanarialla oli 20kpl magnesium poreet 95snt, suomessa 140kpl maksaa 8-10e.
Sielä kanarialla oli muuten myynnissä jotain kreatiinia ja purkissa luki "95% kreatinemonohydrate" mitähän ne loput 5% oli? :D

Tos tänää pääsin testaa rasva%ja näytti 9,4 ja bmi 22,7 ni oiskos tohon kesäks viel laskettava rasva% vai vetää kovemmil painoil et saa ne vikatki palikat näkyviin? Ite oon ton jälkimmäisen kannal, mut mites muilla toi menee, prosentit alas vai enemmän lihaa?

Tos tänää pääsin testaa rasva%ja näytti 9,4 ja bmi 22,7 ni oiskos tohon kesäks viel laskettava rasva% vai vetää kovemmil painoil et saa ne vikatki palikat näkyviin? Ite oon ton jälkimmäisen kannal, mut mites muilla toi menee, prosentit alas vai enemmän lihaa?

Kerkeetkö muka saamaan lisää lihaa ennen kesää, onko se edes mahdollista, ainakaan "näkyvämmäksi" ilman (lisää) diettiä....

täs on siis ihan viimenen hienosäätö menos, eli palikat näkyy jo ihan mukavasti, 1½kk ehtii tehä säätöö, ei tosin mtn suurta niiku ite ymmärsit...

täs on siis ihan viimenen hienosäätö menos, eli palikat näkyy jo ihan mukavasti, 1½kk ehtii tehä säätöö, ei tosin mtn suurta niiku ite ymmärsit...

Sit vaan vähän lisäät liikunta ja/tai vähennät syömistä...

Back
Ylös Bottom