Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

DaddaRaa: Sarjoja ehkä vähän liikaa?
Vittu blackout. Mitkä liikkeet olikaa selän leveydelle(ylätalja leveellä otteella) ja paksuudelle (mave)?![]()
Tuttu tunne, olet ilmeisesti pitkä tai pitkäjalkainen. Tuossa ainakin minulla tekniikka häviää ja alan venkuttamaan tankoa polvien yli, tässä leikissä taas selkä helpolla kaartuu. Ei tuohon oikein ole mitään ihmeellistä ratkaisua, jos ei sumosta pidä. Itselläni ongelma ratkesi salinvaihdon myötä. Uudella salilla on tanko, jossa on hitsattuna polville '"syvennys".Miten saisi maastavedossa polvet kestämään? Minulla on ongelmana se, että tanko kolauttaa polvia varsinkin isommilla painoilla alas vietäessä kipeästi. Nyt alkaa olla polvet niin mustelmilla, että hädin tuskin pystyy koko liikettä tekemään. Tekniikkakin alkaa kärsiä kun sellainen pelkovaihe tulee siihen liikkeeseen.
Onko ideoita miten tuota voisi välttää. Jalata harallaan (Sumo?) -tyylistä en muuten pidä ollenkaan, eli se on pois suljettu vaihtoehto.
Perhana asdasdsd
Niin eli pari kysymystä:
1. Käykö kreatiiniin lantringiksi paremman puutteessa maito tai mehu?
2. Voinko vaihtaa yksijakoisen ohjelmani pystysoudun pystypunnerrukseen? Ajaako saman asian?
3. Vaikuttaako päivittäinen kalorimäärä oikealta jos 3 kk aikana paino on noussut 67-74? eli siis 0.58 kg/vko
4. Onko karkki pienempi paha esim. suklaaseen, alkoholiin tai limuun verrattuna? Viikottain tulee pari sataa grammaa vedettyä.
Tossa alotin 3x koko kroppa viikossa (en tosin HST) ja tulikin mieleen, että millasella vauhdilla noi painot "pitäis" nousta? Elikkä esim. 2x6 setissä on aina seuraavalla kerralla lisää yms muita ohjeita niin miten on 3x koko kroppa viikossa?
minkälaista laista ohjelmaa suosittelette mulle,kun on tiistaisin ja torstaisin futis reenit?1-vai 2-jakoinen?vai jokin toinen?
jos jalat jakaa 2-jakosessa eri päiville, nii millane se jako tulis olla?
reidet toisena päivänä, pohkeet toisena vai etureidet toisena, takareidet + pohkeet toisena
ja saisko sit kans perusteluja![]()
Riippuu siitä kuinka monta kertaa pysyt käymään salilla noiden futistreenejen lisäksi?
Mistä Tuon Kuvan Elikkä Avatarin Saa Laitettua Ku Mä En Löydä Tuolta Profiilin Jutuista Ainakaan Sitä?!?
..