miten saisi enemmän massaa pohkeisiin kun nyt teen pelkkää ¨nilkat suoraksi¨ laitetta ja ei oikein näy tuloksia
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
1- tai 2-jakoisella itse lähtisin, 1-jakoinen aluksi parempi. Hanskoja ei välttämättä tarvi eikä mitään muutakaan. Niin kauan samalla ohjelmalla ku kehitystä jatkuu, monesti riittää vaan se että toistomääriä vaihtelee, esim. 1.kk 12-15, 2.kk 8-12 ja 3.kk 6-8 toistoa per sarja.Minkälaisella saliohjelmalla mun kannattais alkaa treenaan? lihasta ei juuri ole, koskaan käynyt juuri salilla, sillon tällön. onko se 1-jakonen aloittelijalle hyvä? tietenki tekniikka pitäs hoitaa kuntoon ja kysyä salilla apua ohjaajalta, ennenku opettelen sen väärin ja sitten vaikea päästä pois siitä väärästä tekniikasta.
levosta ja syönnistä tiedän jo kohtuu paljon, miten syödä ja milloin, että reeni alkaa näkyä.
kannattaako ostaa salihanskoja tai muita varusteita kun alan käymään? vai pärjäänkö pelkillä perus urheilussa käytettävillä vaatteilla.
olen jo lukenu noista saliohjelmista jonku verran, VIELÄ 1 kysymys: kun aloitan, kuinka kauan minun kannattee reenata sillä samalla saliohjelmalla? ja miten se "syklaus" ja "helpompi jakso" (ei reenata täyttä häkää esim viikkoon jonkin reenausjakson jälkeen) käytännössä toimii?
Monet sanoo samaa, mutta sitte ollaan kuitenki saatu ne kasvamaan tekemällä pitkiä sarjoja ja usein. Arnoldi aikoinaan sai kasvatettua pohkeita tekemällä niitä aina sarjojen välissä (n. 5-6 päivänä viikossa siis). Toiset taas on saaneet hyviä tuloksia ihan vaan juoksentelemalla päkiöillä. Keinot on monet, kannattaa siis koittaa lisätä treeniä pohkeille. Pitkät sarjat luultavasti toimii parhaiten.miten saisi enemmän massaa pohkeisiin kun nyt teen pelkkää ¨nilkat suoraksi¨ laitetta ja ei oikein näy tuloksia
miten saisi enemmän massaa pohkeisiin kun nyt teen pelkkää ¨nilkat suoraksi¨ laitetta ja ei oikein näy tuloksia
Mites noita pohkeita vois reenata istuultaan jos ei ole siihen tarkoitettua laitetta? Iskeä levypainoja reisien päälle?
Tähän tarvitsisin nopeasti vastauksen.Olisi kysymys ylikunnosta elikkä olen lukenut että maksimi voima treenejä kannattaa tehdä vain 3-5 viikkoa putkeen ettei joudu ylikuntoon eli jos treenaan 3vko maksimivoimaa ja pidän 1 lepoviikon voinko jatkaa taas maksimi treenejä joutumatta ylikuntoon? riittääkö 1 vko lepo vai pitäisikö lepoa olla enemmän???
Kokeilin pohkeiden treenaamista ilman kenkiä (seisten & korokkeen kanssa), mutta sattui lähinnä jalkapohjiin
Mulla ei noussut juuri yhtään, ehkä joitakin satoja grammoja nestettä keräs.. Hankala sitten sanoa että paljonko se on pitkällä tähtäimellä vaikuttanut kun toistakymmentä kiloa tullut painoa siitä ku ekan kerran tuota otin. Mutta siis minkäänlaista nestepöhöä se ei mulle ole ikinä tuonut..Ei ole kyl aloittelijakysymys välttämättä, mutta pistetään vaa tänne :D Paljos on porukoil noussu paino kreatiinin avulla?
Ite oon normaalipainoinen, mut se rasva mitä mul on niin on käytännössä tos vatsan ympärillä. Jos treenaan tarpeeks vatsaa, ni tuleeko lihaksia esiin? voiko se rasva hävitä siitä minnekkää ilman virallista laihduttamista jos treenaan kovaa?
Ite oon normaalipainoinen, mut se rasva mitä mul on niin on käytännössä tos vatsan ympärillä. Jos treenaan tarpeeks vatsaa, ni tuleeko lihaksia esiin? voiko se rasva hävitä siitä minnekkää ilman virallista laihduttamista jos treenaan kovaa?[/QUOTaE]
Treenaat ja syöt enemmän, kun kulutat ja kunnon ruokaa, riittävästi proteiinia jne. --> lihakset kasvaa ja tulee esiin. Tai sitten laihdutat ja ne tulee sillä tavalla esiin. Toki jos oot ihan alottelija niin noi onnistuu samaan aikaan. Ja kun sanoit että oot normaalipainoinen, niin en ainakaan laihduttamista suosittele, koska sitä painoa sulla tuskin kovin paljon on, ja jos laihdutat niin tulos on kaikkea muuta kun hyvännäkönen.
Syö riittävästi ja treenaa, kyllä ne näkyville tulee. Ja sitten, jos tota painoa alkaa olemaan enemmän ja myös sitä läskiä ni sitten dieettiä, jos sen katot tarpeelliseks
Miettisin tässä et kumpi olisi parempi selkä treeni. Leuanveto 4x10 vai sitte 5x5 10kg lisäpainolla? Voimaa haen![]()
nyt en oikein tajua. Eikö voimaa tule juuri silloin kun lihakset kasvaa? Kuulostaa aika oudolta, jos voimaa tulee lisää, mut lihakset ei kasva.Lisäpainoilla lyhyempää sarjaa jos voimaa haluat. Voi sillä tarttua lihastakin jos plussilla olet.