Oon alotellu ton reenaamisen nyt kotona ja joku pari kuukautta tullu reenattuu. Nyt on kuitenkin tullu huomattuu, että noi tulokset ei kovin paljoa ole nousseet ja pikaisen pohdinnan jälkeen tulin siihen tulokseen, että se aika varmasti johtuu siitä, että en ole tohon syömiseen/juomiseen kiinnittänyt minkäänlaista huomiota.
Tässä tulis sit iha peruskysymyksiä, jotka varmaan jostain tältäki palstalta löytys, mut ei oo sattunu silmään tai sit oon vaan helvetin laiska ja en oo ehtiny tarpeeksi.(erittäin todennäköistä:D)
Ekaks tosta palautusjuomasta. Oon käsittäny, että hera+maito olis aika hyvä alottelijalle. Pitääks tää juoda vaan aina reenin jälkeen vai joka päivä? Ja kuinka paljon? Puol litraa, litra, enemmän...? Ja tartteeko sekotella sit ite mitää muuta?
Sit tosta syönnistä. Ilmeisesti iha perusruokaa tulis mättää vaan iha helvetin paljo. Tän lisäks sit jotai rahkaa yms.? Tuliskos näitäki syyä vaan reenipäivinä vai iha joka päivä? Ja mitä muita hyviä ja helppoja vaihtoehtoja on kun toi rahka? Ite oon vielä aika hoikka ja ei haittais yhtää vaikka tota painoo tulis iha reilustiki lisää.
Kotona ku toistaseks reenaan ni ei noita eri liikevaihtoehtoja nyt iha kauheesti oo. Yks-jakosella oon tehny ja siinä varmastiki tuun pysyy. Tällä hetkellä tulee tehtyy kolmesti viikkoon seuraavat:
Penkki: 4x8
Kyykky: 3x15(tekniikka viel vähä tai oikeestaan aika paljoki hakusessa ni en oo kehannu hirmu isoilla painoilla tehä)
Leuanveto: 3x12
Hauikset: 3x8
Olkapäät: 3x12(täs kanssa vähä tekniikka hakusessa)
Vatsat: näitä nyt tulee tahkottuu saakelin isoilla sarjoilla ku aika hankalaa noiden lisäpainojen kanssa säheltäminen on ollu:D. Jos jollaki hyviä ehotuksii nii otetaan ilomielin vastaan.
Joka kerta tulee siis tehtyy nää samat. Miten paljo on haittaa, ettei tuu esim. rintalihaksille vinopenkkii tai penkkipunnerrusta käsipainoilla? Olisko muuten mitä ihmeempiä ehotuksii?
Tässäpä olis nyt aluksi ja varmasti lisää tulee. Iha saakelisti kiitoksii, jos joku viittis tähä vastata.