elasto
Mode
Ja eiköhän se myös ojentajiin ota.Pääasiassa etuolkapäihin, mutta ottaa myös sivulohkoihin sekä kulmasta riippuen ylärintaan(?).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja eiköhän se myös ojentajiin ota.Pääasiassa etuolkapäihin, mutta ottaa myös sivulohkoihin sekä kulmasta riippuen ylärintaan(?).
http://www.exrx.net/WeightExercises/Hamstrings/LVKneelingLegCurl.htmlsaisiko vielä video clipin reidenKOUKISTUKSESTA, kun löysin vain reidenOJENNUKSESTA kuvaa.
Ruisleipä.kumpi on terveellisempää ruis vai vaalea leipää,jos esim käy salilla kummasta on enemmän hyötyä??
joo.kiitos.ei jumalauta oon syöny koulussa aina 4 vaaleeta leipää,joka päivä:D
niin aattelin kyllä muuttaa, mutta kun luulin ennen että vaalea on parempi.
Ja matalampi GI.Ruis. Kuituja
Ei kannata vetää kireäksi. Syöt vaan kunnolla, ja treenaat kovaa. Etkä mieti vielä pitkään aikaan minkäänlaisia dieettejä.Kannattaisko nyt jo 14,8v iässä vetästä rasvat alas ja pysyä kireänä ja koittaa saada jotenkin vähän lisää lihasmassaa vaiko syödä vaa niin perkeleesti,dietata,syödä,dietata? :D alkaa vaan vähän mietityttää että mihin itse pyrin :D
Alkaa olla jo katos vähän renkaita.... tai no itseasias ei... rasva on tasottunu mutta maha kasvanu koska oon syöny niin paljon :D mulla semmonen kunnon tynnyri :D iso vatsalaukku tai jotain :DEi kannata vetää kireäksi. Syöt vaan kunnolla, ja treenaat kovaa. Etkä mieti vielä pitkään aikaan minkäänlaisia dieettejä.
On minullakin, turha semmoisista on huolehtia. Syöt vaan kunnolla, ja ennenkaikkea oikein. Treenaat kovaa, ja unohdat ajatukset diettailusta, ellei pituus/paino ole jotain 154/92kg luokkaa.Alkaa olla jo katos vähän renkaita.... tai no itseasias ei... rasva on tasottunu mutta maha kasvanu koska oon syöny niin paljon :D mulla semmonen kunnon tynnyri :D iso vatsalaukku tai jotain :D