hoplaa90 sanoi:yläkropassa on muitakin lihaksia kuin ojentaja ja rinta:jahas:
Pls mikä pilkunnussija olet ? Ole hiljaa jos et osaa vastaa.. minulla on ainoastaa epätietoisuutta penkistä, joten tarvitsen tietoa siitä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
hoplaa90 sanoi:yläkropassa on muitakin lihaksia kuin ojentaja ja rinta:jahas:
lätkäpelaaja sanoi:Pls mikä pilkunnussija olet ? Ole hiljaa jos et osaa vastaa.. minulla on ainoastaa epätietoisuutta penkistä, joten tarvitsen tietoa siitä
kuullostit vaan ihan joltain penkkipelleltä.. ei mun ollu tarkotus kenenkään mieltä pahoittaalätkäpelaaja sanoi:Pls mikä pilkunnussija olet ? Ole hiljaa jos et osaa vastaa.. minulla on ainoastaa epätietoisuutta penkistä, joten tarvitsen tietoa siitä

hoplaa90 sanoi:kuullostit vaan ihan joltain penkkipelleltä.. ei mun ollu tarkotus kenenkään mieltä pahoittaa![]()
lätkäpelaaja sanoi:no hyvä! mäkään en tykkää niistä.. se vaa harmittaa, ku kaikis muissa sarjoissa tuottaa tulosta, mutta ei penkissä. Eli tuo mun nykyinen ohjelma 15x4 35kg
hoplaa90 sanoi:no jos sä sitä voimaa haluat kehittää niin kokeile vaikka 5x5 jne edelleen
lätkäpelaaja sanoi:Joo tota vois yrittää seuraavaks.. ja onks se sillee et jos tota yrittää, niin 1x viikos ?
BoneFish sanoi:Kuuluisiko näiden liikkeiden ottaa seuraaviin lihaksiin:
Syväkyykky = takareidet, perse + keskikroppa (epäsuorasti) ?
Etukyykky = etureidet + keskikroppa (epäsuorasti) ?
Jalkaprässi = etureidet ?
KSENA sanoi:muotoilu on = diettaaminen + treenaaminen
hoplaa90 sanoi:olisko kellään mitään vinkkiä mitä tehdä kun tuntuu että mave ottaa kauheesti sääriin:jahas:
lätkäpelaaja sanoi:noniin.. sain selville tosta penkki sarjoista, et miten saan voimaa elikkä kerran viikos.... mutta päteekö se näihin muihin lihaksii esim kyykkyy, haukkaa yms yms et jos harjottaa voimaa, et niit pitää vaa 1 kerran viikos harjoittaa.. vai voiko joka toinen päivä ? auttakaa pls. olen ihan sekasi :D
KKHS sanoi:Säädelle eristäviä liikkeitä, että pysyy tahdissa mukana. Mavessa on paljon tukevia lihaksia, jotka ei suuremmin liikettä tehdessä kehity, mutta voi kipeytyä
)