Osaako kukaan heittää tästä lonkalta että kuseeko mun kyykkytekniikka jotenki tmv?
Ei osaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Osaako kukaan heittää tästä lonkalta että kuseeko mun kyykkytekniikka jotenki tmv?
Osaako kukaan heittää tästä lonkalta että kuseeko mun kyykkytekniikka jotenki tmv? Rupee aina kyykätessä sattumaan tonne polvitaipeeseen ja vähän tohon pohkeeseen/pohkeen yläpuolelle, en oikee itekää tiiä mihin...
Näin juuri. Noilla mitoilla sulla run_boy_run ei ole lihasta eikä liiemmin rasvaa ja kun aloittaa kunnon treenin ja lihasta alkaa tulemaan (jos maltat antaa painon maltillisesti nousta eli syöt vähän reilummin kuin kulutat ja treenaat kovaa) ja sitä kautta myös rasvaprosentti pienenee. Laihduttaminen olisi aika typerää puuhaa sun tilanteessa.
Moi,
onko liki 1,5h liian pitkä aika punttitreenille samalla kerralla? Treenailen 13 liikkeestä koostuvalla koko kroppa kerralla -ohjelmalla, jossa teen 3x5-15 toistoa 2-3 kertaa viikossa. Eli olisko jotenkin edullisempaa jakaa toi ohjelma vaikka kahteen osaan ja käydä tekemässä puolet nykyisestä eri päivinä?
Moi,
onko liki 1,5h liian pitkä aika punttitreenille samalla kerralla? Treenailen 13 liikkeestä koostuvalla koko kroppa kerralla -ohjelmalla, jossa teen 3x5-15 toistoa 2-3 kertaa viikossa. Eli olisko jotenkin edullisempaa jakaa toi ohjelma vaikka kahteen osaan ja käydä tekemässä puolet nykyisestä eri päivinä?
Liikkeet on: jalkaprässi, pohkeet, takareidet, ylätalja, kulmasoutu, penkkipunnerrus, pystysoutu, ranskalainen punnerrus, hauiskääntö tangolla, forkut tangolla, vatsat, pystypunnerrus ja olankohautus.
Liikkeet on: jalkaprässi, pohkeet, takareidet, ylätalja, kulmasoutu, penkkipunnerrus, pystysoutu, ranskalainen punnerrus, hauiskääntö tangolla, forkut tangolla, vatsat, pystypunnerrus ja olankohautus.
Mun mielestä perus 2 jakoinen on paljon parempi aloittelijoille ku Golden Six jota jonain saatanan mantrana täällä toistetaan. Se oli ehkä Arskalle number one 60 luvulla, mut tasapainonen 2 jakonen on koko kropan kannalta parempi.
No tämä nyt ei sitten pidä ollenkaan paikkaansa :face:Raskaampaa se on ainakin ojentajille ja rinnalle, enemmän joutuvat työskentelemään. (Vähemmän kaarta = pidempi nostomatka = tarvitaan enemmän työtä saamaan rauta ylös)
Ei siinä mitään väärää ole, mutta yleisesti "oikeana" tapana pidetään jalat maassa penkkausta koska niin saa enemmän rautaa liikkumaan.
No tämä nyt ei sitten pidä ollenkaan paikkaansa :face:
Jaksota mielummin perusvoima ja maksimivoima erikseen kuin samassa treenissä.Mitäs tuumaatte semmosesta jos raskaissa liikkeissä (ja miksei muissakin) vetää ensiksi voimasarjan suurilla painoilla tyyliin 1x2-5 ja siihen perään sitten 2x8-12 kevyemmillä painoilla?