Tulee varmaan vähän pidempi kysymys, toivon silti että edes joku vastaisi vähän enemmän kuin pari sanaa.
Perimmäinen ongelma on se, etten saa lisää massaa. Ja kyllä, olen varma että näitä kysymyksiä tulee tänne vähintään parisataa päivässä. Ongelma on nyt vähän pitkäaikaisempi ja nämä yleiset ongelmakohdat pitäisi olla hoidossa. Olenkin nyt pohtinut että olisiko järkeä käydä lääkärissä jos sieltä löytyisi syy siihen miksen yksinkertaisesti saa kerättyä lisää massaa edes muutamaa kiloa? Alla vähän infoa:
Saliharjoittelua minulla on alla kaksi vuotta (tämä ei edes itseasiassa liity ongelmaani mitenkään.) Ongelmana on siis se etten yksinkertaisesti saa lisää massaa, oli se sitten lihasta taikka läskiä. Olen vieläkin hieman alipainoinen ja nyt tästä on muodostunut jo suuri epäkohta elämässäni. Syön päivittäin säännöllisesti viisi eri ruokaa, aamulla ravitsevan aamupalan, päivällä kouluruuan, kotona koulun jälkeen välipalan, toisen lämpimän ruuan ja illalla iltapalan + proteiinijuoman (proteiinijuomassa jo 950 kcal.) Ruoka on sisällöltään terveellistä ja ei massanlisäysmielessä mitenkään kehnoa. Jos otetaan käsittelyyn vaikka viimeiset neljä kuukautta, niin sain kun sainkin näiden aikana 4kg lisää painoa. Tämän neljän kuukauden armottoman tankkauksen jälkeen tuli kuitenkin viikko, jolloin mulla oli mitenhän sen nyt selittäis, sellanen oksentamisfiilis kokoajan läsnä. Lähes mitään ei pystynyt syömää ku jos jotain tunki suuhun niin samantien iski oksennusrefleksi. Mikähän siis ongelmana? Varmaan suolistossa joku 10m lapamato joku popsii kaikki mun huolella hotkitut proteiinit.