Todellakin on mahdollista, jopa paljon todennäköisempääkin. Heitä se kello romukoppaan, keskity kunnolla siihen mitä teet, elä juokse laitteesta toiseen, tee paljon lämmittelysarjoja, nauti siitä mitä teet täysillä ja tee seuraava sarja sitten kun olo on sellainen, että pystyt sen täysiä tekemään. Unohda se kellottaminen, ellei sitten erikseen tämä ole treeniohjelman mukainen tarkoitus. Uskoisin, että näin saat treenistä paljon enemmän tehoja irti ja treeni on tuloksekkaampaa. Asumaan ei kannata salille kuitenkaan jäädä. Väittäisin, että vaikka et sitä kelloa kyylää vaan käytät aikaa treeniin sen verran kuin tarvitset, niin huomaat ettei treeniin käytetty aika loppupeleissä paljoa tuosta tunnista edes pitene, jonkin verran toki. Eniten kiinnittäisin huomiota treeniä edeltävään ruokailuun ja siihen ettei ateriaväli treenistä huolimatta veny liian pitkäksi (paljoa yli 3h). Tälloin varmasti myös jaksaa treenin kunnolla, eikä pitempikään treeni ole ongelma.
Ootsä tossa sun avatarissa? :D Bodaushommissa aina kun henkilön ulkonäkö vaikuttaa suoraan siihen osaako sen mielipidettä arvostaa ;D Jos semmonen älytön korsto joka saa naisia, sanoo että 60 min niin sitten se on kai uskottava. En vaan tiedä mitään reenaamisesta, vaikka reenaankin. En tunne ketään sikaniskaa jolta vois kysyä.
En siis minä. Kuitenkin itse olen nämä touhut hieman ennenkuin 14v täytin aloittanut ja jos aivan päin vittua kaikki olisin tähän asti tehnyt, niin tuskin olisin edes kahta kertaa tuonne kisalavalle asti päässyt ja vieläpä hyvällä tuloksella.