❄️ ICE CAGE FIGHTING ❄️

Meta title: 🔥🥶 ICE CAGE FIGHTING 🥶🔥

Meta description: Räjähtävä pakkanen ja raaka kontakti yhdistyvät – pysy kärryillä kylmimmistä matseista ja tuoreimmista uutisista.

Ja vaikka sillee parempi painimaan Sani niin eipä mitään saanut kuin komeita alasvientejä sekä nyrkkiä naamaansa. Latino purki kyllä hyvin tilanteita joihin joutui

On kyllä ollut aivan huikea tapahtuma.

Seuraavaksi sitten veikkaan, että Niemi nappaa voiton jättiläisestä. Jotenkin tuo Roger vaan näyttää aivan liian hitaalta ja kankealta, että saisi sen tyrmäyksen ensimmäisessä erässä. Toisessa ja kolmannessa ei kunto riitä enää millään. Tiedostan toki, että painoero on aivan jäätävä.

On mahtava ilta ja striimi toimii hienosti! Mä veikkaan että jos ei aika alussa Roger saa lyötyä keskeytystä niin saa puoli ja lähietäisyyksillä itse matsin edetessä osumaa ja lopulta myös isompana väsyy enempi vaikka suht hyvä kunto onkin. Pää ei mun mielestä oikein liiku ja osuu aina tymäkästi jos sinne Matiaksen kinnas yltää. Silti aika paljon mahdollista että lyö itse Niemen ulos. Pitäs saada jotenkin reunaan Matias ja sitten hakata vaan loppuun siinä välittämättä onko suojausta. Ei siellä tollases tilanteessa voi kukaan oikeen alla seistä, tulee kipeästi vaikka olis omaa hanskaa välissä. Mutta pian se nähdään osaako Matias kyllin liikkua ettei jää moukaroitavaksi.

Alkaa Ice Cagen kattaukset olla sitä tasoa, ettei sinne enää välttämättä tarvitsisi sitä yhtäkään show-ottelua sekaan. No, eipä siitä toisaalta liiemmin haittaakaan ole, jos yhdessä matsissa mausteena heiluu Stagala tai Karimus. Jokaiselle jotakin.

Roger ei ole järin yleisöystävällinen ottelija, kun ei juuri kukaan uskalla sen kanssa lähteä iskujenvaihtoon ja toisaalta Karimus itsekään ei lähde riskillä ryskäämään. Joku Robbe varmaan uskaltaisikin lähteä lyömään ristiin Rogerin kanssa, mutta siinä olisi sitten liian suuri tasoero Robben hyväksi.

Yllättäviä mielipiteitä, munmielestä jopa perjaatteessa ylitti ainakin omat odotukset ”urheilullisesta” näkökulmasta jos miettii lähtökohtia.. Siinä oli molemmilla ihan nyrkkeilyn näköstä tekemistäki välillä. Matiaksella oli tosi fiksu gameplan jolla esti sen että Roger pääsee tälläämään kunnolla ja Roger taas oli parempikuntoisempi ja nopeakätisempi ku olisin arvannut

Back
Ylös Bottom