❄ ICE CAGE FIGHTING ❄

Meta title: đŸ”„đŸ„¶ ICE CAGE FIGHTING đŸ„¶đŸ”„

Meta description: RĂ€jĂ€htĂ€vĂ€ pakkanen ja raaka kontakti yhdistyvĂ€t – pysy kĂ€rryillĂ€ kylmimmistĂ€ matseista ja tuoreimmista uutisista.

On kyllÀ ollut aivan huikea tapahtuma.

Seuraavaksi sitten veikkaan, ettÀ Niemi nappaa voiton jÀttilÀisestÀ. Jotenkin tuo Roger vaan nÀyttÀÀ aivan liian hitaalta ja kankealta, ettÀ saisi sen tyrmÀyksen ensimmÀisessÀ erÀssÀ. Toisessa ja kolmannessa ei kunto riitÀ enÀÀ millÀÀn. Tiedostan toki, ettÀ painoero on aivan jÀÀtÀvÀ.

On kyllÀ ollut huikeita matseja jokainen. EipÀ ole paljon kyttÀilty vaan kunnon tykitystÀ joka matsissa! Jos ei nÀillÀ tapahtumilla menesty niin vaikeaksi menee menestyminen.

On mahtava ilta ja striimi toimii hienosti! MÀ veikkaan ettÀ jos ei aika alussa Roger saa lyötyÀ keskeytystÀ niin saa puoli ja lÀhietÀisyyksillÀ itse matsin edetessÀ osumaa ja lopulta myös isompana vÀsyy enempi vaikka suht hyvÀ kunto onkin. PÀÀ ei mun mielestÀ oikein liiku ja osuu aina tymÀkÀsti jos sinne Matiaksen kinnas yltÀÀ. Silti aika paljon mahdollista ettÀ lyö itse Niemen ulos. PitÀs saada jotenkin reunaan Matias ja sitten hakata vaan loppuun siinÀ vÀlittÀmÀttÀ onko suojausta. Ei siellÀ tollases tilanteessa voi kukaan oikeen alla seistÀ, tulee kipeÀsti vaikka olis omaa hanskaa vÀlissÀ. Mutta pian se nÀhdÀÀn osaako Matias kyllin liikkua ettei jÀÀ moukaroitavaksi.

Alkaa Ice Cagen kattaukset olla sitÀ tasoa, ettei sinne enÀÀ vÀlttÀmÀttÀ tarvitsisi sitÀ yhtÀkÀÀn show-ottelua sekaan. No, eipÀ siitÀ toisaalta liiemmin haittaakaan ole, jos yhdessÀ matsissa mausteena heiluu Stagala tai Karimus. Jokaiselle jotakin.

Roger ei ole jÀrin yleisöystÀvÀllinen ottelija, kun ei juuri kukaan uskalla sen kanssa lÀhteÀ iskujenvaihtoon ja toisaalta Karimus itsekÀÀn ei lÀhde riskillÀ ryskÀÀmÀÀn. Joku Robbe varmaan uskaltaisikin lÀhteÀ lyömÀÀn ristiin Rogerin kanssa, mutta siinÀ olisi sitten liian suuri tasoero Robben hyvÀksi.

YllĂ€ttĂ€viĂ€ mielipiteitĂ€, munmielestĂ€ jopa perjaatteessa ylitti ainakin omat odotukset ”urheilullisesta” nĂ€kökulmasta jos miettii lĂ€htökohtia.. SiinĂ€ oli molemmilla ihan nyrkkeilyn nĂ€köstĂ€ tekemistĂ€ki vĂ€lillĂ€. Matiaksella oli tosi fiksu gameplan jolla esti sen ettĂ€ Roger pÀÀsee tĂ€llÀÀmÀÀn kunnolla ja Roger taas oli parempikuntoisempi ja nopeakĂ€tisempi ku olisin arvannut

Back
Ylös Bottom