❄️ ICE CAGE FIGHTING ❄️

Meta title: 🔥🥶 ICE CAGE FIGHTING 🥶🔥

Meta description: Räjähtävä pakkanen ja raaka kontakti yhdistyvät – pysy kärryillä kylmimmistä matseista ja tuoreimmista uutisista.

[
Minun on kyllä vaikea käsittää puheita, että jossain muissa promootioissa olisi niitä "oikeita vapaaottelumatseja" Ice Cagen keskittyessä show-otteluihin.

Nyt en ymmärrä. Kaikkihan noi ICn ottelut on show matseja. Ne rakennetaan täysin sen mukaan mikä kiinnostaa suurta yleisöä eikä niiden ole tarkoituskaan viedä ketään yhtään mihinkään.

Korventaus kanssa jälleen tuolla, ketäköhän vastaan ottelemassa? Oliskohan Max sen verran ässä, että olis saanut Pokin ice cageen?

[

Nyt en ymmärrä. Kaikkihan noi ICn ottelut on show matseja. Ne rakennetaan täysin sen mukaan mikä kiinnostaa suurta yleisöä eikä niiden ole tarkoituskaan viedä ketään yhtään mihinkään.
Eikö se ole ennen kaikkea kiinni ottelijasta? Katsoin tuossa juuri Ica Cage 5 cardin läpi ja Vauhkonen, Korventaus, Thiangdee, Häkkinen, Santalahti ja Kolehmainen tuntuisi kaikki olevan sellaisia ottelijoita joilla on ura ambitioita. Eivät siis ottele pelkästään rahan takia vaan haluavat mitata tasoaan urheilullisesti. Jotkut matsit ovat selkeämmin portti johonkin, joidenkin matsien tarkoitus on vain pitää ottelija aktiivisena. Mutta en kyllä näitä matseja pitäisi showmatseina.

Showmatseja tuolla kortilla oli ainakin:

Oskari Metz def T. Hirvikangas
R. Amirkhani def A. Nurminen
Joni Takala def Akam

ketäs siellä näkyi?
1000018733.webp

ihan varmasti ymmärtää, ei mun mielestä mikään selväpeli rogerin voitolle todellakaan ole
Otetaan vertailuksi usyk vastaan 50kg kevyemmän sarjan mestari. Niin se on todella selvä peli että 50kg painavampi sen vie. Sen takia ne painoluokat on nyrkkeilyssä.

Otetaan vertailuksi usyk vastaan 50kg kevyemmän sarjan mestari. Niin se on todella selvä peli että 50kg painavampi sen vie. Sen takia ne painoluokat on nyrkkeilyssä.
joo mutta molemmat tässä kummiskin on raskassarjalaisia, timo on 105kg ja roger 155kg vai mitä lie? eli rogerin sit voittaa 200kg harrastelija? tietyn pisteen yli kun mennään siitä lisäpainosta ei saa mitään hyötyä, päinvastoin. tyson fury on jotain 30kg painavempi ku usyk ja kuinka kävikään

ja vielä vaikka esimerkiks joku bakole, ottelee melkeen 140kilosena raskaassa sarjassa missä usyk ottelee 100kilosena, samassa sarjassa. ja jokanen tietää et olis usykin yks helpoimmista raskaansarjan matseista mitä sillä on ollut. ei voi vertaa mitenkään mihkään kääpiösarja vs raskasarja matseihin, ei mitenkään

Nähdäkseni Testotimo ei ole taidollisesti kovin lähellä Oleksandr Usykia.
juu taitoja tässähän ei verrattu vaan sitä että raskaassa sarjassakun sitä painon ylärajaa ei ole niin se että kumpi on painavempi ei oo ikinä merkinnyt yhtään mitään, raskaassa sarjassa on hyvin menestynyt olit sitten 100kg usyk tai 130kg fury tai vaikka 200kg butterbean. en tähän timo vs roger matsiin rahojani kyl löis ite sen takia et toinen on painavempi

Viimeksi muokattu:
Itse olen otellut raskaassa sarjassa ja voin vakuuttaa, että sillä on merkitystä, kun vastustaja on kymmeniä kiloja painavampi. Ei painon merkitys mitenkään maagisesti lopu, kun paino menee yli 90 kilon. Aivan naurettava ajatus.

100-kiloisen ja 150-kiloisen välinen suhteellinen painoero on aivan sama kuin 60-kiloisen ja 90-kiloisen eli 50 %. Totta kai tuollaisella painoerolla on merkitystä. Vai luuleeko joku että Bob Sapp voitti huipputason ottelijoita siksi, että oli näitä taidollisesti parempi?

Itse olen otellut raskaassa sarjassa ja voin vakuuttaa, että sillä on merkitystä, kun vastustaja on kymmeniä kiloja painavampi. Ei painon merkitys mitenkään maagisesti lopu, kun paino menee yli 90 kilon. Aivan naurettava ajatus.

100-kiloisen ja 150-kiloisen välinen suhteellinen painoero on aivan sama kuin 60-kiloisen ja 90-kiloisen eli 50 %. Totta kai tuollaisella painoerolla on merkitystä. Vai luuleeko joku että Bob Sapp voitti huipputason ottelijoita siksi, että oli näitä taidollisesti parempi?
no mä väitän että ykskään 60kilon jätkä ei voita saman tasoluokan 90kilosta, mut raskaassa se ei mene noin mustavalkosesti enään. ja joo ite en oo yhtäkään raskaansarjan nyrkkeily matsia nähny missä se olis ratkennut siihen et toinen oli painavempi missä molemmat oli oikeita raskassarjalaisia, mutta joo se siitä, toivottavasti tulee tiukka ja viihdyttävä matsi, molemmat isoja, timppa varmasti nopeempi ja ehkä kunto kestää paremmin ja roger taas voi nukuttaa huonollaki lyönnillä helposti

Jossain tapauksissa valtava kokoetu voi voittaa taidon, hyvä esimerkki on Bop Sapp parhaimmillaan voittaen Hoostin(oliko pari kertaa?). Sitten on myös pieniä raskassarjalaisia jotka on ollu ylivoimaisia parhaimmillaan esim. Ferdor, Cain, Cormier ja nyrkkeilyssä Usyk. Näissä showmatsessa kun on pääasiassa kokemattomia ottelijoita, joten voi olla että kokoetu korostuu🤔 kuitenkaan en pidä mitenkään varmana Rogerin voittoa. Testotimo osaa liikkua ja väistellä aika hyvin niin voi väsyttää Rogerin matsin edetessä.

Back
Ylös Bottom