❄️ ICE CAGE FIGHTING ❄️

Meta title: 🔥🥶 ICE CAGE FIGHTING 🥶🔥

Meta description: Räjähtävä pakkanen ja raaka kontakti yhdistyvät – pysy kärryillä kylmimmistä matseista ja tuoreimmista uutisista.

Tapahtumapaikassa ei ole mitään vikaa. En näkisi pahana, vaikka joku kerta vedettäisiin pienempi tapahtuma tyyliin kultsalla. Mielenkiinnolla odotan muita matseja, nämä thaikku/potkismatsithan on olleet tosi viihdyttäviä näissä tapahtumissa myös.

En kyllä näkisi tätä millään tavoin järkevänä niin kauan kuin jäähallitason tapahtumiin riittää katsojia. Se kun latistaa suurtapahtuman brändiarvoa.

Jos tuollaista alkaisi harkita, niin se kannattaisi olla jollain erillisellä "Road to Ice Cage" -brändillä. Esimerkiksi Virossa The League on tehnyt näin.

Häntä kysyttiin Ice Cage 5:een ottelemaan Lauri Suomelaa vastaan, mutta ei ollut halukas. Ei ollut kyllä kukaan muukaan...

Pok olisi kyllä henkilönä todella sopiva Ice Cageen tai muihinkin show-tyylisiin iltoihin, kun on sekä näkyvä persoona että hyvä ottelija.
Olikos Pokilla otteluistakin pidempi tauko vai muistanko omiani ettei ole otellutkaan hetkeen?

No pistetään vaikka tänne.

''Se mikä ei tapa, se vahvistaa.
Meillä jokaisella on omat taistelumme, joista kukaan ei välttämättä tiedä.
Mut se, mikä erottaa sut muista, on se että vaikka elämä lyö alas, sä et uhriudu etkä jää tuleen makaamaan.

Totuus on, että vaikka et olisi kamppailija, sä käyt silti sun omia taisteluita. 🫡
Ja mä haluan muistuttaa yhtä asiaa. Vaikka tunneleissa on välillä pimeää, niin sen päässä on aina valoa. 💡

Suomen kamppailuskenessä on nyt iso nousu, ja moni on kysynyt, miksei mua ole nähty ottelemassa.
Vastaus on yksinkertainen. Hyvää kannattaa odottaa, eikä mitään kannata tehdä kiireellä.

Mä oon valmis palaamaan kehään – ketä vastaan tahansa, mistä maasta tahansa. 🌍
Mulle on tarjottu matseja viikon kahden varoitusajalla, mutta oon sanonut ei.
Paitsi kerran, kun valmentajani @check_bin_ kotikisoissa pääottelija sairastui, nousin kehään neljän tunnin varoitusajalla.

Infotkaa mulle vähintäin 2 kuukautta ennen ottelua mun painoluokassa, OG Muay Thai säännöillä, ketä vastaan vaan.
Ja lupaan, että tuon koko Suomen kansalle sellaisen taideteoksen, jota ette ole ennen nähneet. 🙏👊''

📞 Puhelin on äänellä.
@icecagefighting
@didier.boxing
@f2f_event
@killboxpromotion
@onechampionship

View: https://www.instagram.com/p/DPbNXM4iIHQ/?utm_source=ig_web_copy_link

No pistetään vaikka tänne.

''Se mikä ei tapa, se vahvistaa.
Meillä jokaisella on omat taistelumme, joista kukaan ei välttämättä tiedä.
Mut se, mikä erottaa sut muista, on se että vaikka elämä lyö alas, sä et uhriudu etkä jää tuleen makaamaan.

Totuus on, että vaikka et olisi kamppailija, sä käyt silti sun omia taisteluita. 🫡
Ja mä haluan muistuttaa yhtä asiaa. Vaikka tunneleissa on välillä pimeää, niin sen päässä on aina valoa. 💡

Suomen kamppailuskenessä on nyt iso nousu, ja moni on kysynyt, miksei mua ole nähty ottelemassa.
Vastaus on yksinkertainen. Hyvää kannattaa odottaa, eikä mitään kannata tehdä kiireellä.

Mä oon valmis palaamaan kehään – ketä vastaan tahansa, mistä maasta tahansa. 🌍
Mulle on tarjottu matseja viikon kahden varoitusajalla, mutta oon sanonut ei.
Paitsi kerran, kun valmentajani @check_bin_ kotikisoissa pääottelija sairastui, nousin kehään neljän tunnin varoitusajalla.

Infotkaa mulle vähintäin 2 kuukautta ennen ottelua mun painoluokassa, OG Muay Thai säännöillä, ketä vastaan vaan.
Ja lupaan, että tuon koko Suomen kansalle sellaisen taideteoksen, jota ette ole ennen nähneet. 🙏👊''

📞 Puhelin on äänellä.
@icecagefighting
@didier.boxing
@f2f_event
@killboxpromotion
@onechampionship

View: https://www.instagram.com/p/DPbNXM4iIHQ/?utm_source=ig_web_copy_link

Lähtisköhän Pok nyt Krastia vastaan viimein?

Ei Ice Cagesta, mutta promoottori itse ottelemassa.

View: https://www.facebook.com/watch/?v=323503718921102

Olin jo unohtanut koko matsin tai siis sen että Max oli siinä mukana. Olin itse Jonnen kulmassa kakkosena ja huudan tuossa välillä paljonko aikaa on jäljellä.

Onneksi olin kakkosena, koska mokasin tuossa aivan käsittämättömästi. Potkunyrkkeilyssähän siis kulmamiehet näkevät monitorilta pistetilanteen. Meillä oli ollut monta ottelijaa peräkkäin sinisessä kulmassa ja olin lähes koko matsin ajan siinä uskossa, että sininen kulma on meidän.

Kuvittelin siis koko ajan että Jonne on tappiolla ja Max johtaa ja ihmettelin jokaisen hyvin menneen iskujenvaihdon jälkeen, miten tuomarit ovat noin kuutamolla, että antavat pisteitä Maxille.

Viimeisellä erätauolla ehdotin pääkulmamiehenä olevalle Leif Steniukselle, että pitäisi neuvoa Jonnea hakemaan tyrmäystä ja ihmettelin miksi hän ei pitänyt sitä tarpeellisena. Vasta ihan lopussa kun Leif huutaa että vastustaja voittaa vain tyrmäämällä, tajusin tilanteen. :woot:

Tämä vahvisti käsitystäni, että ottelun aikana vain yhden henkilön tulee antaa neuvoja ottelijalle.

Lähtisköhän Pok nyt Krastia vastaan viimein?
Pok taisi jossain IG huutelussa sanoa että ei koe tarpeelliseksi otella kolmatta kertaa Krastia vastaan. Toki jos Krasti tänään oman ottelunsa voittaa, niin eiköhän tämä Krasti - Pok 3 saada järjestettyä.

Ei taida olla mitään kiinnostavaa tarinaa ja ilman (some)kansaa kohahduttavaa pääottelua ei ole mitään minkä ympärille rakentaa iltaa. Joku kiinnostava nahistelupari pitäisi äkkiä keksiä.

Stagalalla on se olkapää, ja pottukoiralla hammasproteesi homma.

Archie cruz vois myydä kanssa.

Pt vatanen.

erikoisjoukko jätkiä.

Eiköhän maxilla rupee olee pankkitilillä jo, et ulkomailtakin helposti tuotuu joitakin.

Tai sitten tää on vähän pienempi tapahtuma kahteen edelliseen verrattuna. Theo nyt ainakin varmasti ottelee. Stagala taisi sanoa, että seuraava ottelusopimus olisi allekirjoitettu mutta onko Ice cagessa ja onko käsi kunnossa.

Edelleen Pok olis kova ja Sani Brännfors, mutta saa nähdä. Toivottavasti pian tulisi.

Huhutaan ottelusta Testotimo vs. Roger Karimus. Tämä olisi ihan hauska sirkusottelu. Toki iso kokoero, mutta raskaassa sarjassa se on semmoista.

Tiedän joitain otteluita sovitun, mutta en voi niistä kertoa, kun niitä ei ole julkaistu. Stagala ei missään tapauksessa ole ottelemassa jouluna, koska oli olkapääleikkauksessa, eikä varmaan voi edes treenata vielä tuolloin.

Veikkaisin että pääottelu on Theon matsi ja vastustaja julkaistaan vasta Hamaran jälkeen. Siihenhän on siis 3 viikkoa. Vastustajasta ei mitään hajua, mutta toivottavasti olisi suomalainen.

Voisihan lisäksi käydä niin että Theo loukkaantuisi Hamaran matsissa eikä voisi otella. Tähän on varmaan olemassa varasuunnitelma ja markkinointi käynnistyy tosissaan vasta Hamaran jälkeen.

Hamaran ja Ice Cagen välillä on 7 viikkoa ja se riittää kyllä oikein hyvin mainoskampanjan vetämiseen niin että halli on jokseenkin täynnä.

Back
Ylös Bottom